خسرو حيدري،‌ هافبك ملي­ پوش استقلال جزو نفراتي است كه امير قلعه نوعي اصرار فراواني به حضور وي در تيم فصل آينده خود دارد اما در اين ميان شروط اين بازيكن بررسي شد و اعضاي استقلال آن را نپذيرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: هافبك تيم استقلال اعلام كرده است كه در صورتي به حضور خود در استقلال ادامه مي­ دهد كه شرايط حضورش در اين تيم مهيا باشدT، وی در نظر دارد كه در پست تخصصي­ اش حاضر شود و اين تيم را همراهي كند.

حيدري معتقد است كه فصل گذشته بدليل مشكلات كه در اين رابطه داشت، نتوانست عملكرد درست و آنچه كه درنظر داشت را در استقلال ارائه كند، به همين دليل وضعيت براي وي پيچيده شد، به همين دليل قصد ندارد اين شرايط را براي سال آينده فوتبالي­اش تكرار كند و تصميم دارد كه بهترين شرايط را تجربه كند تا از تيم ملي دور نشود.

شايان ذكر است: استقلالي­ ها مشكل خاص با درخواست اين بازيكن ندارند زيرا امير قلعه نوعي با اين بازيكن كار كرده و سابقه قهرماني سه ليگ را نيز به همراه حيدري در سپاهان دارد،‌ به همين دليل شناخت کاملی از وي دارد و مشكلی از هيچ لحاظ قرار نيست براي وي در استقلال ايجاد شود.

گفته مي­شود، آبي­ ها درخصوص شرايط مالي نيز به اين بازيكن قول مساعد دادند و اعلام داشتند كه هيچ مشكلي در اين رابطه وجود ندارد تا حيدري بتواند فصل آينده را نيز در استقلال سپري كند.

پس از جدايي تيموريان آبي­ ها اصرار فراواني به تمديد قرارداد اين بازيكن و چند چهره اصلي ديگر تيم دارند به همين دليل شرايط براي اين بازيكن مهيا و صد در صد است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۱:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
عالی عالی عالی دمتون گرم
آخرین اخبار