آماده‌سازي اذهان عمومي براي پذيرش فعاليت‌هاي فرهنگي نظم، آراستگي،حسن خلق،انگيزه و علاقه از مهمترين ويژگي‌هايي است كه روابط‌عمومي يك اداره يا سازمان بايستي برخوردار باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي اداره كل هنرهاي نمايشي؛ قادر آشنا، مديركل هنرهاي نمايشي ضمن بيان اين مطلب در جلسه‌ي مديران روابط‌عمومي ادارات معاونت هنري گفت: روابط عمومي يك نهاد يا سازمان بايستي علاوه بر اين ويژگي‌ها، در ارتباط با مديران بالاتر و پايين‌تر از خود و همچنين هم طراز با خود بتواند ارتباط درستي برقرار كند.
وي در ادامه با اشاره به اين كه مديران روابط‌عمومي در برنامه‌ريزي دقت نظر داشته باشند و جلوتر از مدير ارشد و مدير امنيتي خود حركت كنند گفت: مديران روابط‌عمومي، در برنامه‌ريزي و جهت‌دهي در راستاي اهداف مدير ارشد و نهاد خود،بايستي توانمند و تلاش‌گر باشند و سعي كنند با مسائل پيش‌رو به صورت فعالانه برخورد كند و نه منفعلانه.
همچنين مديركل هنرهاي نمايشي در اين نشست يادآور شد: روابط‌عمومي به مسائل و اموري كه هنوز كسي به آن‌ها توجهي نشان نداده است و نيز در جريان‌سازي فعاليت‌هاي اطلاع‌رساني و تبليغاتي اداره تحت نظر خود بايد بتواند پيش قدم باشد.
جريان‌سازي فعاليت‌هاي هنري يك دستگاه فرهنگي، بهره‌گيري از بازخوردها، نقدها، پيشنهادها و انتقادها، آماده‌سازي اذهان عمومي و جامعه براي پذيرش فعاليت‌هاي فرهنگي، روز آمد بودن، سرعت در انتقال اخبار و رويدادها، ارائه‌‌ي دستاوردهاي نهاد و مديري كه با آن همكاري مي كند، توجه به همكاران و هنرمندان بيمار و ... از ديگر ويژگي‌هاي روابط‌عمومي موفق محسوب مي‌شود.
قادر آشنا در پايان سخنان خود اضافه كرد: از آن‌جا كه روابط‌عمومي‌هاي سازمان‌ها، نهادها و ادارات ويترين دستگاه و نهاد خود محسوب مي‌شوند، در حفظ نظم و آراستگي نهاد خود نيز مي‌بايستي كوشا باشند؛ همچنين در مستندسازي فعاليت‌هاي درون سازماني و برون سازماني خود بكوشند و براي انتشار و ارائه‌ي آن به رسانه‌هاي ديداري و شنيداري و مكتوب و مخاطبان با جديت عمل كنند.
لازم به يادآوري است؛برگزاري نشست مديران روابط عمومي ادارات معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي يكشنبه‌ي هر هفته با مديريت و اجراي علي‌رضا غفاري در اتاق كنفرانس اين معاونت برگزار مي‌شود./ه
برچسب ها: قادر ، آشنا ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار