فرهاد مجیدی، مهاجم تیم الغرافه قطر قصد حضور در این تیم را برای فصل آینده ندارد این بازیکن با شرایط خاصی روبه روست و قصد دارد به استقلال بازگردد اما فعالیت وی در امارات به تازگی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی از قطر به امارات سفر کرده است تا برای حضور در یک شبکه اماراتی اقدام لازم را انجام دهد.

مهاجم الغرافه قطر مدعی شده است که اگر شرایط برای حضورش در تیم استقلال فراهم و مهیا نشود وی راهی امارات می شود تا در این کشور به فوتبال خود ادامه دهد.

این بازیکن به عنوان کارشناسی از طریق سامی جابر به شبکه الجزیره اسپور معرفی شده است و قرار بر این شده که وی اعضای این شبکه را در بازی های لیگ امارات همراهی کند.

تسلط وی به زبان عربی باعث شده است که مسئولان این شبکه در مورد وی اقدامات لازم را انجام دهند و این بازیکن را به عنوان یکی از قدیمی های لیگ امارات در شبکه بپذیرند .

فرهاد مجیدی سالها در کشور امارات فعالیت کرده است و این موضوع عامل این است که مسئولان این شبکه،‌به عنوان اولین گزینه وی را به عنوان کارشناسی برگزیدند تا این بازيکن که 10 سال در این کشور فوتبال بازی کرده است ، کارشناسی بازیهای لیگ این کشور را عهده دار شود./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
حمید
۱۳:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
گل بودوبه سبزه نیز آراسته شد......
آخرین اخبار