موج گرایش به اسلام جهان را فرا گرفت

مشاورعالی قائم مقام وزیر کشور گفت: موج گرایش به اسلام جهان را فرا گرفت و این به دلیل همان مقابله انقلاب اسلامی است که با نظام سلطه داشته است. 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، صیادی در همایش نخستین دوره طرح نخبه‌پروری دانش‌آموزان ممتاز مقطع راهنمایی شهرستان نوشهر افزود: امروز محور بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی ماست و امیدواریم نقش میزبانی مسلمانان جهان را داشته باشیم.

وی به مقوله فرهنگ در جامعه پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ افراد جامعه را منسجم و یکپارچه می‌کند و به خواسته‌ها جهت داده و باعث هویت‌بخشی به جامعه می‌شود.

صیادی ادامه داد: فرهنگی می‌تواند ما را به جلو پیش ببرد که برخاسته از ارزش‌های اسلامی باشد چرا که دین اسلام که کامل‌ترین دین است و همه حوزه‌ها همچون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... می‌توانند منشور اخلاقی خود را از دین بگیرند.

وی تصریح کرد: آنچه که تا به امروز نظام اسلامی را پیش برده است فرهنگ عاشورایی بود و دشمن هم به همین دلیل فشارهای زیادی را بر ما می‌آورد.

 مشاور عالی قائم مقام وزیر کشور با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: دشمن به فرهنگ اسلامی ما هجوم آورده است تا با این فرهنگ منحصر به‌فرد مقابله کند و با استفاده از ماهواره و رسانه‌های دیجیتال ارزش‌های ما را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: مزیت ملت ایران همین فرهنگ عاشورایی است که ریشه در اعتقادات و باورهای آنها دارد./س         
برچسب ها: فراگیری ، جهان ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.