رئيس كميسيون عمران مجلس با اشاره به فصل نقل وانتقالات از پيگيري وضعيت اجاره‌بها و مسائل مربوط به حوزه مسكن با حضور وزير مسكن و شهرسازي در اين كميسيون خبر داد.

علي‌اكبر آقايي مغانجوقي نماينده مردم سلماس در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، رسيدگي به وضعيت اجاره بهاي مسكن در آستانه فصل نقل و انتقالات را اولويت اصلي كميسيون عمران دانست و گفت:‌ در جلسه هفته آتي اين كميسيون با حضور علي نيكزاد وزير مسكن و شهرسازي در خصوص رسيدگي به وضعيت اجاره‌بهاي مسكن و كنترل قيمت مسكن بحث و بررسي شده و تصميماتي در اين زمينه اتخاذ خواهد شد.

وي تصريح كرد: در اين جلسه پس از ارائه گزارش وزارت مسكن و شهرسازي كمبود‌ها و ضرورت‌ها مشخص و براي بهبود وضعيت حوزه مسكن راهكارهاي عملياتي-كاربردي مطرح مي شود.

رئيس كميسيون عمران مجلس با بيان اينكه عدم توازن در توليد و تقاضا منجر به نوسانات قيمتي در بازار مسكن شده است خاطرنشان كرد: اين معضل در فصل نقل و انتقالات بيش از پيش نمايان شده و مشكلاتي را به وجود مي‌آورد از اين جهت اميدواريم با اتخاذ راهکارهاي مناسب اين مشکل مرتفع شود.

رئيس كميسيون عمران خاطرنشان كرد:‌ پس از اتمام تعطيلات مجلس، کميسيون عمران با حضور وزير مسکن وضعيت اجاره‌بها را بررسي مي کنند./گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار