والوپ سوآنده معاون فرماندار بانکوکامروز از پروژه هاي منطقه 22 بازديد كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، دکتر والوپ سوآنده معاون فرماندار بانکوک که با همراهی مهندس مرادی شهردار، مشاور عالی اجرایی و برخی از مدیران از پروژه های در حال اجرایی چون دریاچه چیتگر و بوستان جوانمردان ایران بازدید کرده بود، با حضور در آبشار تهران با قدردانی از عملکرد شهرداری تهران در اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی، خدماتی و ... گفت:  شهرداری تهران تلاشی پیگیر در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان داشته و با اجرای برخی پروژه ها نظیر پروژه تفریحی گردشگری آبشار تهران، کار غیر ممکن را ممکن کرده است که بعنوان دارایی مهمی برای شهروندان تهرانی خواهد ماند و من مطمئنم طرفداران محیط زیست چنین پروژه ای را تحسین خواهند کرد.
وی پس از ارائه توضیحات شهردار منطقه 22 در خصوص پروژه های دریاچه چیتگر و بوستان جوانمردان ایران، با بی نظیر برشمردن این دو پروژه، خاطر نشان کرد: « وجود اینگونه پروژه ها موید تلاش و توانایی شهرداری در اجرای آنهاست و مردم را به مشارکت در حفظ و نگهداری آنها تشویق می کند. 
 دکتر سوآنده افزود: اولین بار است که به ایران آمده ام و غیر از پروژه های منطقه 22 از خانه هنرمندان و برج میلاد هم بازدید کرده ام. برج میلاد گواهی بر دستاوردهای قابل توجه ملت ایران است بویژه اینکه تمامی مراحل طراحی، ارزیابی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته است؛ حال آنکه در تمامی کشورها برای اجرای چنین پروژه هایی از مشاوران غربی کمک گرفته می شود.
وي خاطر نشان كرد: این موضوع نمونه بارزی از توانمندی و ظرفیت بالای مهندسان جوان ایرانی در اجرای پروژه های عظیم دیگر است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار