نماینده كشورمان در رشته قرائت بیست و نهمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن کریم گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن کریم به سبب همزمانی با بیداری اسلامی در منطقه بسیار با اهمیت است.

قاسم‌ مقدمي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: معتقدم سطح مسابقات به هر میزان که بالاتر باشد، حساسیت و اهمیت و احساس مسئولیت‌اش بالطبع بیشتر است.
وی با بیان اینکه بیست و نهمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن کریم از سطح بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: قاریان برجسته ای از کشورهای مختلف همچون مصر، مالزی، اندونزی، بنگلادش و غیره در این دوره حضور دارند.
نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته قرائت بیست و نهمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن کریم ادامه داد: اغلب مسابقات سراسری که در کشور برگزار می شود به مراتب سنگین تر، پخته تر و کیفی تر بوده و در مقام مقایسه با دیگر مسابقات بين‌المللی نیست.
وي با بیان اینکه مسابقات بين‌المللی قرآن غیر قابل پیش بینی است، بيان كرد: نمی توان رتبه ای را در مسابقات پیش بینی کرد چرا که شاید در زمان تلاوت با خطای دید کلمه ای را نبینید و یا یک کلمه را اضافه کنید و خوشبختانه قاریان جمهوری اسلامی ایران بعد از کشور مصر توانسته اند، جایگاهی خاص در جهان اسلام داشته باشند
مقدمی رمز موفقیت در رشته قرائت قرآن کریم را جدیت در آسیب شناسی نقاط ضعف دانست و خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم سعی داشتم تا با آسیب شناسی نواقص تلاوت، نقاط ضعفم را در بخش‌هایی همچون صدا، لحن و یا تجوید شناسایی کنم. /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار