محمد السرساك بازيكن تيم ملي فوتبال فلسطين سرانجام پس از سه سال حبس در زندان رژيم اشغالگر قدس آزاد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد السرساك بازيكن تيم ملي فوتبال فلسطين كه از سال 2009 تاكنون در زندان رژيم اشغالگر قدس در بند بود، سرانجام روز گذشته با فشار مسئولان فيفا از زندان آزاد شد و موج شادي فلسطيني‌ها را فرا گرفت.

سرساك در تاريخ 22 ژوئيه سال 2009 زماني كه قصد سفر به كرانه باختري به منظور عضويت در باشگاه جوانان «بلاطه» را داشت با وجود در دست داشتن مجوز عبور صادر شده از سوي مراجع امنيتي صهيونيستي در كرانه باختري در جنوب غزه بازداشت شد.

سرساك 29 روز اعتصاب غذا كرده بود تا يكي از طولاني‌ترين زمان اعتصاب را به خود اختصاص دهد.

پيش از اين سپ بلاتر رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال فيفا در نامه‌اي از مسئولان فدراسيون فوتبال رژيم اشغالگر قدس خواست تا هر چه سريع‌تر اين زنداني فلسطيني را آزاد كنند.

وزارت ورزش و جوانان ايران نيز در آستانه ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و قطر در چارچوب مرحله مقدماتي جام جهاني فوتبال نيز با صدور بيانيه ايي از فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا خواسته بود تا نسبت به‌آزادي اين فوتباليست دربند فلسطيني اقدامات جدي به عمل آورند.

جبرئيل الرجوب رييس فدراسيون فوتبال فلسطين طي نامه‌اي آزادي اين فوتباليست‌ فلسطيني را به مردم ستم ديده اين كشور تبريك گفت و از تمام كساني كه در اين راه تلاش كردند از جمله سپ بلاتر و ميشل پلاتيني تشكر كرد./با


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار