محمد شکر، معاون حزب جمهوريخواه خلق در ترکيه اعلام کرد که دولت و مقامات ترکيه مسئول جنايات ارتکابي تروريست ها بويژه کشتار کودکان در سوريه هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري سانا؛ محمد شکر، سياست هاي اتخاذ شده توسط حزب عدالت و توسعه در قبال بحران سوريه را راديکال ارزيابي کرد و موجب دامن زدن بيشتر درگيري ها در سوريه دانست.
 
وي همچنين حکومت ترکيه و چند کشور عربي ديگر را مسئول مستقيم کشتار الحولة معرفي کند و مي افزايد؛ تروريست هاي موجود در مرزهاي دو کشور از طريق ترکيه وارد سوريه مي شوند و به اقدامات تروريستي و کشتار شهروندان سوري دست مي زنند.
 
شکر در ادامه سخنان خود، تصريح مي کند؛ آنچه که رابطه تروريست ها با حکومت ترکيه را بيشتر آشکار مي کند، انتقال تروريست هاي زخمي براي مداوا به بيمارستانهاي اين كشور است که با توجه و حمايت همه جانبه مقامات آنكارا مواجه مي شوند.
 
در همين حال هالوک کوچ، يکي ديگر از اعضاي حزب جمهوريخواه خلق ترکيه در مورد سياست خارجي حکومت ترکيه، اين جمله را بيان مي کند که سياست خارجي ترکيه در قبال حوادث سوريه، رو به مغاک خواهد رفت و با پيروي از سياست هاي کشورهاي غربي، اين کشور در آينده در داخل و خارج از کشور با بحران گسترده اي روبرو خواهد شد.
برچسب ها: ترکیه ، سوریه ، جنایت ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار