فصل نقل و انتقالات چند هفته ای است که شروع شده و در همین راستا بازیکنانی هستند که در ابتدای هر فصل با چند تیم مذاکره می کنند و در نهایت به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت می دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مشکل ایجاد شده توسط این بازیکنان این است که با وسط کشیدن پیشنهادات مختلف از تیم های لیگ برتر باعث بالا رفتن رقم های قرارداد خود می شوند در ادامه این مطلب نگاهی فهرست وار دریم به بازیکنانی که در چند سال اخیر پای ثابت مذاکرات با چند باشگاه مختلف بوده اند.

کریم انصاری فرد یکی از بازیکنانی بوده که بحث بر سر استقلالی یا پرسپولیسی شدنش بیش از سایرین در سال های اخیر نقل و محافل فوتبال بوده است.

یک روز به خاطر استقلالی بودن برادرش صحبت از حضور وی در استقلال را می دهند و در حال حاضر هم گفته شده انصاری فرد با پرسپولیس به توافق رسیده و با قرمزپوشان قرارداد یکساله بسته است.

کریم انصاری فرد کشف علی دایی است و سال ها پیش از رفتن دایی از سایپا در این تیم مانده اما امسال گفته شد پیشنهاد خوبی از تیم های خارجی نداشته به خاطر همین پیراهم تیم فوتبال پرسپولیس را به تن کرده است.

هادی عقیلی مدافع ثابت تیم ملی است که توانایی خاصی در فصل نقل و انتقلات دارد عقیلی چند سالی است که مدنظر پرسپولیسی هاست اما تا الان قرمز پوش نشده است.

شنیده ها حاکی از آن است که این بازیکن برای بالا بردن مبلغ قراردادش با سپاهان سعی می کرده که با پرسپولیس مذاکره کند اما وی این شایعه را به کل تکذیب کرده است جالب اینکه شایعه مذاکره عقیلی با پرسپولیس برای فصل آینده خیلی زود به راه افتاد اما گفته می شود که کاپیتان العربی امسال هم می خواهد در لیگ ستارگان قطر به فوتبالش ادامه دهد.

مجتبی جباری هم یکی از بازیکنانی بوده که در چند سال اخیر در فصل نقل و انتقالات استقلال را به درد سر انداخته است اما وقتی بحث حضورش در پرسپولیس مطرح شده، مدیران استقلال درخواست های وی را قبول کرده اند تا او را حفظ کنند و دو رقیب سنتی شان ندهند جالب اینکه جباری در این چند سال اخیر در بیشتر مواقع مصدوم پای میز مذاکره نشسته و با این وجود خواسته هایش را به نگاه تحصیل کرده است.

میلاد زنیدپور هم یکی از بازیکنانی بوده که تبحر خاصی در فصل نقل و انتقالات از خودشان نشان داده است شیوه وی هم شباهت زیادی با سایر بازیکنان دارد البته مذاکرات او با استقلال و پرسپولیس آغاز می شود و در نهايت او با یک قرارداد نجومی سر از  یک تیم شهرستانی در می آورد وی امسال داماش را به قصد سپاهان ترک کرد.

نام محمدرضا خلعتبری در این فهرست است که مدام با استقلال و پرسپولیس مذاکره می کند و سر از تیم های دیگر در می آورد.

بازیکن سابق ذوب آهن امسال هم جزو گزینه های پرسپولیس است و گفته شده که وی یک میلیارد و 500 میلیون تومان از رویانیان مدیرعامل پرسپولیس خواسته که وی نیز به خلعتبری چراغ سبز نشان داده است. البته خلعتبری مورد توجه ماردوانا هم هست و اگر در الوصل بماند بعید نیست که شماره 9 تیم ملی ایران را هم در دوبی نگه دارد.

ابوذر رحیمی آخرین بازیکنی است که توانسته به تازگی در فصل نقل و انتقالات خودی نشان دهد رحیمی در فصل نقل و انتقالات خودی نشان دهد رحیمی در فصل نقل و انتقالات لیگ یازدهم با استقلال قرارداد امضا کرد و سر از داماش گیلان در آورد امسال هم پس از اینکه با مس کرمان مذاکره کرد و خبر توافقش با داماش رسانه ای شد سر از نفت آبادان در آورد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار