رئيس مجمع امور صنفي، صنوف توليدي خواستار معاف شدن صنوف توليدي از پرداخت ماليات تا پايان برنامه پنجم توسعه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي فاضلي رئيس مجمع امور صنفي، صنوف توليدي و خدمات فني تهران با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: به منظور افزايش امكان رقابت با محصولات وارداتي و قاچاق از دولت مي خواهيم تا صنوف توليدي كشور تا پايان برنامه پنجم توسعه از پرداخت ماليات معاف شوند.
وي افزود: صنوف به عنوان تنها شبكه مويرگي نظام توليد و توزيع در جامعه به عنوان آخرين حلقه زنجيره اين نظام كه با مصرف كننده در ارتباط است نقش منحصر به فردي دارد.
وي با بيان اينكه امسال كه مزين به سال توليد ملي و سرمايه ايراني است بايد با بهره گيري بيشتر از شرايط پيش آمده استفاده حداكثري را از توان توليد داخل و نوسازي واحدهاي كوچك توليدي داشته باشيم اظهار داشت: اگر اولويت اول در دولت و مجلس شوراي اسلامي ايجاد فرصت هاي جديد و موثر شغلي و يا حداقل حفظ اشتغال موجود است بايد با تشكيل كارگروهي متشكل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت كار و تعاون به تخصيص اعتبار و تعيين بانك عامل و اولويت بندي رسته هاي صنوف توليدي به نوسازي اصناف اقدام كنند.
وي ادامه داد: كمبود نقدينگي و نرخ بالاي تسهيلات و قاچاق كالا و بي توجهي به نوسازي و آموزش اصناف تهديداتي است كه به طور جدي صنوف توليدي را در معرض خطر قرار داده است و ضرورت دارد تا دولت براي ايجاد فرصت هاي شغلي جديد سرمايه گذاري كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار