استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه قطار سریع‌السیر برقی مشهد - گلبهار گفت: احداث این قطار شهری در جذب جمعیت سرریز مشهد مقدس به شهر جدید گلبهار تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از مشهد محمود صلاحی صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث قطار سریع‌السیر برقی مشهد ـ گلبهار اظهار داشت: اقداماتی که در دو سال گذشته صورت گرفته و همچنین توجه و اهتمام ویژه وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید گلبهار، منجر شده که این شهر در فصل رونق و شکوفایی خود قرار داشته و شاهدیم که بسیاری از مشکلات آن حل شده است.

وی افزود: فاصله کوتاه گلبهار تا مشهد، آب و هوای مناسب و امکانات تدارک دیده شده در این شهر زمینه را برای افزایش چشمگیر جمعیت این شهر در سال‌های آتی فراهم کرده و باعث شده که استعداد تبدیل شدن به شهرستان را در سال‌های آینده داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد:‌ پروژه احداث قطار سریع‌السیر مشهد ـ گلبهار بسیاری از مشکلات در زمینه تردد و رفت‌و آمد ساکنان فعلی و بعدی را حل می‌کند و باعث جذب جمعیت مشهد مقدس به شهر جدید گلبهار می‌شود.

صلاحی تصریح کرد: 40 هزار واحد مسکن مهر در گلبهار در حال احداث است که ظرف 1.5 سال آینده آماده و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از پیشرفت برخی از تعاونی‌ها راضی نیستیم، گفت: طی چند روز آینده تصمیماتی را برای این تعاونی‌های مسکن مهر خواهیم گرفت تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش واحدهای مسکن مهر در شهر جدید گلبهار باشیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.