معاون سازمان رفاه و خدمات اجتماعی گفت: مطابق با برنامه نرم افزاری GIS نقاط پر مشکل روی نقشه را تعیین می کنیم.

رضا جایگیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:  برنامه نرم افزاری GIS جغرافیایی اطلاعات مناطق را مشخص می کند و در تمامی عرصه ها و دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
 وی تصریح کرد:  برنامه GIS  به دستگاه GPS اتصال پیدا می کند و این برنامه را با سیستم  لینک می کنیم.
 وی با اشاره به اینکه اطلاعات GPS روی ماشین هر دستگاهی نصب می شود، گفت: با این روش مسیر تردد را برای شهروندان نیز ترمیم می کند  و هر فردی که ازصبح تا شب در  هر مسیری که حرکت می کند و میسر متوقف می شود اطلاعات را می بینند.

جایگیری گفت:  با اتصال GIS با GPS این  دو سامانه به یکدیگر متصل می شوند که بدین ترتیب اطلاعات محلی و اطلاعات اقدامی  و فعالیتی ما با یکدیگر مرتبط می شود.
 وی خاطر نشان کرد:  بانک اطلاعات محلات را هم راه اندازی می کنیم و هر محله بانک اطلاعاتی مختص به خود را خواهد داشت و این اطلاعات در این سیستم جمع آؤری می شود و در بانک اطلاعات متمرکزی نگهداری می شود.

*دوچرخه سواری راه حلی برای جلوگیری از آلودگی بیشتر هواست

 شهردار منطقه 22 گفت:  با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی وایجاد جاذبه های تفریحی، گردشگری و ورزشی مناسب و برای استفاده از شهروندان به استفاده از دوچرخه دو کیلومتر مسیر دو طرفه جدید در بوستان جوانمردان ایران به بهره برداری رسید .
حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بیش از دو کیلومتر مسیر دوچرخه جدید در بوستان جوانمردان ایران به بهره برداری می رسد مسیر 2200 متری در حاشیه برم همجوار با رودخانه کن بصورت مشترک با عابر راه استفاده خواهد شد.
 وی تصریح کرد:  این طرح هم اکنون در حال گذراندن مراحل تکمیلي است و همزمان با بهره برداری از فاز اول بوستان جوانمردان ایران آماده استفاده شهروندان و مراجعه کنندگان به این بوستان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه یکی از رویکرد های شهرداری تهران جایگزین کردن دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل پارک در ملی مسیر های کوتاه درون شهری است گفت: دوچرخه سواری دیگر نه تنها یک تفریح و سرگرمی و یا ورزش بلکه راه حلی برای جلوگیری  از آلودگی هوا است.
 وی تصریح کرد: تولید مسیر های ویژه تردد دوچرخه بویژه در منطقه 22 که تفریحی و گردشگری تهران است و در آینده نزدیک پذیرای گردشگران بسیاری خواهد شد با جدیت دنبال می شود.
 وی خاطر نشان کرد:  با ایجاد این مسیر در بوستان جوانمردان ایران مراجعه کنندگان به این تفریحگاه می توانند افزون به استفاده از فضای ورزشی و تفریحی این بوستان از دوچرخه برای تردد در مسیر های کوتاه نیز استفاده کنند این مسیر حد فاصل پلهای شهید همت و شهید حکیم احداث خواهد شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار