مرحله ثبت نام و آماده سازی کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ مکزیک2012 در محل برگزاری این مسابقات واقع در مرکز تجارت جهانی مکزیک(World Trade Center Mexico)آغاز شد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر موسی خانی، رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران در این خصوص اظهار داشت: کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران متشکل از تیم های دانشجویی از دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور همچون دانشگاه های امیر کبیر،علم و صنعت،گیلان، شاهد،دانشگاه های آزاد اسلامی قزوین،یزد، تهران شمال،خوراسگان،دماوند وفیروزکوه  همچنین  تیم های دانش آموزی از مدارس علامه حلی،فرزانگان تهران و امام صادق(ع) تعدادی از تیم های پژوهشگاه های سراسر کشور، همچون فریدون کنار مازندران در این دوره از مسابقات به رقابت با تیم هایی از سراسر جهان می پردازند.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران با اشاره به مقام های کسب شده توسط تیم های علمی کشورمان افزود: تیم های رباتیک کشورمان با توجه به درخشش در مسابقات جهانی ربوکاپ در سال های گذشته توانسته اند خود را به عنوان یکی از رقبای قدرتمند جهانی در زمینه ی رباتیک مطرح کنند.

وی مرحله ثبت نام و آماده سازی  تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی  ربوکاپ مکزیک را  روزهای 29 و30خرداد سال 1391اعلام و تصریح کرد: آغاز رسمی این مسابقات از تاریخ 31 خرداد و به مدت 3 روز به طول خواهد انجامید.

دکتر موسی خانی در پایان از برگزاری سمپوزیوم بین المللی ربوکاپ و هوش مصنوعی در روز چهارم برگزاری مسابقات خبر داد و اعلام کرد: در این سمپوزیوم آخرین دست آوردهای تحقیقاتی هوش مصنوعی و رباتیک عرضه خواهد شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.