نخستين جشنواره فيلم هاي ويدئويي در روز نخست خود به عمد با مبتعث شروع شد كه اين روز يكي از تعطيلات انكارناپذير كشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، روز گذشته نخستين دوره جشنواره فيلم هاي ويدئويي در حالي اولين روز خود را سپري كرد كه برخلاف تصور برخي دوستان كه گمان مي كردند به محض رسيدن به سينما فلسطين با طيف وسيعي از دوستان نيروي انتظامي مواجه مي شوند اما هيچ خبري از نيروي انتظامي نبوده جشنواره راس ساعت مقرر آغاز به كار كرده و در ساعات 15 با فيلم ويدئويي تلفن همراه به كارگرداني شهرام شاه حسيني مخاطبان را همانند ديگر جشنواره ها روانه سالن هاي سينمايي كرد.
در ساعات آغازين شروع جشنواره مخاطبان اندكي در راهرو سالن ها ديده مي شوند اما به حق هنگام نمايش فيلم ها سالن ها نمايش با  حضور مخاطبان بسياري پر شده بود.
اين جشنواره نيز همانند ديگر جشنواره ها نقاط ضعف و قوتي نيز دارد.
نبود پوسترهاي تبليغاتي، آماده نبودن سرويس پذيرايي براي اهالي رسانه از نكاتي بود كه در ساعات اوليه جشنواره ديده مي شد كه به مرور و با  گذشت ساعات از روز نواقص جشنواره هم برطرف شد.
در نشست هاي خبري كه هفته هاي گذشته در خصوص جشنواره برپا شده بود صحبت از برپايي جلسات نقد و بررسي فيلم ها پس از نمايش فيلم با حضور كارگردان مطرح شده بود كه ديروز وقتي خبرنگار ما پيگير اين موضوع شد از مجري برنامه محمد سلوكي كه قرار بود جلسات نقد و بررسي نيز با اجراي او برگزار شود با خبر شديم كه جلسات نقد و بررسي فيلم برپا نمي شود.
زيرا به دليل اينكه اين اولين دوره از برپايي جشنواره مي‌باشد و هنوز جايگاه خود را تا حدودي بدست نياورده شايد مخاطبان و اصحاب رسانه در جلسات نقد و بررسي شركت نكنند و در نهايت جلسات نقد و بررسي برگزار نمي شود گرچه مجري اين برنامه گفت، چون امروز اولين روز جشنواره است هنوز به طور قطع مشخص نشده است كه توان برگزاري جلسات نقد و بررسي داريم و يا خير در ساعت 17 نيز فيلم آذر به كارگرداني فرزاد موتمن به نمايش در آمد كه در اين ميان و هنگام پخش نمايش فيلم ها حضور محمدرضا عباسيان و بازديد از سالن هاي نمايش فيلم ها به طور سرزده از ديگر نكات رخ داد در اولين روز جشنواره بود.
گرچه انتظار داشتيم برخي از كارها در روزهاي گذشته انجام شود تا اهالي رسانه با فراغت خاطر بيشتري به نوشتن در خصوص جشناوره بپردازند كه اميد است در طي روزهاي آتي همه چيز مرتب و آماده شده باشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار