بازیکن تیم ملوان انزلی در خصوص جدایی اش از ملوان گفت: با توجه به اتمام قرار دادم با ملوان، با این باشگاه در خصوص ماندنم برای فصل بعد مذاکره داشتم که متاسفانه به توافق نرسيدم.

  سعید سالار زاده  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  طی مذاکره ای با باشگاه ملوان با این تیم به توافق نرسیدم و از این تیم جدا خواهم شد از دو تیم نفت تهران و سایپا البرز پیشنهد بازی دارم و در حال حاضر به این پیشنهادات فکر خواهم کرد.
 وی ادامه داد: گزینه اولم برای بازی در فصل بعد ملوان بود و با توجه به پیشنهادات تیم های لیگ برتری منتظر مشخص شدن تکلیف ملوان بودم که متاسفانه به توافق نرسیدیم و با رفتنم از این تیم شرایط جدیدی را تجربه می کنم که امیدوارم خوشایند باشد.
 سالار زاده در خصوص  حضور هدایتی عنوان داشت:  خوشحالم که بالاخره تکلیف ملوان با حضور هدایتی مشخص شد وامیدوارم وی بتواند به آینده ملوان کمک کند و گذشته پر افتخار ملوان قدرتمند را در لیگ دوازدهم برای انزلی چی ها به وجود آورد و حتی این تیم را راهی رقابت های آسیایی کند.
 وی در خصوص ماندن پور غلامی در ملوان خاطر نشان کرد:  پور غلامی کارنامه خوبی را دراین دو سال در ملوان از خود ارائه داده است و امیدوارم ملوان با حضور بازیکنان جدید و مدیریت قوی فوتبال زیبایی در لیگ دوازدهم ارائه دهد/ق


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار