مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن گفت با وجود اینکه بودجه تيم فوتبال ما نسبت به فصل گذشته 50 درصد كمتر شده است. اما خوشبختانه توانسته‌ايم تيم خوبي را مهيا كنيم و بازيكنان خوبي را نيز جذب كرده‌ايم و بدون شك ما يكي از مدعيان ليگ برتر خواهيم بود.

 خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: روز پنجشنبه با هوگو ماچادو به توافق رسيديم و اين بازيكن قرارداد خود را براي يك سال ديگر با ذوب آهن تمديد كرد.

وی در پاسخ به اين سؤوال كه آيا ايگور كاسترو در تيم ذوب‌آهن ماندگار مي‌شود يا خير؟ گفت: هنوز با كاسترو صحبت خاصي نداشته‌ايم، اما به زودي با او مذاكره مي‌كنيم و اگر ايگور با شرايط ما كنار آمد با او قراداد امضا مي‌كنيم.

به هر حال او بازيكن تاثير گذاري است و ما سعي مي‌كنيم كاسترو را در ذوب‌آهن نگه داريم.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصريح‌كرد: متاسفانه برخي از باشگاه‌ها بازار نقل و انتقالات را خراب كردند و با ‌رقم هاي غير معقول و ميلياردي آشفته بازاري درست كردند كه به سود فوتبال ما نيست.

چند بازيكن ذوب‌آهن را با نرخ‌هاي شگفت انگيز از اين تيم جدا كردند كه اصلا جالب نيست.

باشگاه ذوب‌آهن با رقم‌هاي معقول بازيكن جذب كرده است و به طور كامل سقف قرارداد را رعايت كرده‌ايم.

وي ضمن تكذيب تمرين تيم فوتبال ذوب‌آهن در پارك گفت: اين شايعات را برخي رسانه‌ها درست مي‌كنند.

مگر مي‌شود يك تيم فوتبال در پارك تمرين كند.

تمرينات ما در ورزشگاه ملت دنبال مي‌شود و ما قصد داريم 2 زمين ديگر نيز براي تمرينات تيم كرايه كنيم.

ابراهيمي در خصوص مطالبات معوقه بازيكنان ذوب‌آهن گفت: 20 درصد از مطالبات بازيكنان روز پنجشنبه پرداخت شد و ما بقي آن نيز به زودي پرداخت مي‌شود.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهاركرد: به منظور آماده سازي تيم فوتبال در تيرماه يك اردوي 10 روزه را در تركيه برپا مي‌كنيم و قرار است 2 بازيكن ديگر را نيز جذب كنيم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.