مسوول واحد ترویج مدیریت جهاد كشاورزی مهاباد گفت: در سال زراعی جاری، پنج نفر از كشاورزان این شهرستان موفق شدند به عنوان كشاورزان و تولید كنندگان نمونه آذربایجان غربی شناخته شوند.

'تورج شمس برهان'، در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: امسال از مجموع 45نفر نمونه های بخش كشاورزی آذربایجان غربی پنج نفر از مهاباد انتخاب شده اند.

وی 'محمود سبحانی' در تولید جو دیم با برداشت سه تن و 600 كیلوگرم در هر هكتار، 'رضا سواری' به عنوان مدیر نمونه كارخانه خوراك دام و طیور، 'خالد كریمی' در چغندر قند با برداشت 158 تن در هر هكتار، 'كمال بامداد' به عنوان مدیر نمونه واحد جوجه كشی و 'خسرو پیروز' در تولید ذرت دانه ای با برداشت 15تن و 600 كیلوگرم در هكتار را كشاورزان نمونه مهاباد اعلام كرد.

شمس برهان افزود: از میان این افراد، سواری و كریمی توانستند در سال زراعی جاری عنوان كشاورز نمونه را نیز در كشور به خود اختصاص دهند.

وی گفت: از آذربایجان غربی امسال شش نفر توانستند عنوان نمونه كشوری را به خود اختصاص دهند كه از میان این افراد دو نفر از مهاباد بودند.

روز گذشته با برگزاری آیین ویژه ای از این كشاورزان برتر و 24 نفر از نمونه های مهاباد با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مهاباد تجلیل به عمل آمد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.