کریمی، نامی که این روزها مدام از پیرامون باشگاه پرسپولیس شنیده می شود هواداران او را می خواهند خودش هم دلش می خواهد بماند ولی سردار رویانیان دچار تردید است که با ستاره بداخلاق تیم خود چه کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علی کریمی خیالش راحت است هر شرطی برای باشگاه تعیین کند در نهایت پذیرفته می شود شرط و شروطی را تعیین کرده که اگر سردار بپذیرد به معنای این است که به کریمی باج داده است و اگر نپذیرد جادوگر در بوق و کرنا می کند که هواداران بدانید که من می خواستم بمانم ولی شرایط مرا را نپذیرفتند.

من می روم اگر هم اتفاقی رخ داد مسئولان باشگاه مقصر هستند در این شرایط باید خودشان را جای رویانیان بگذارید که با این بازیکن 35 ساله تیم خود چه کند شرایط را بپذیرد و اعلام کند که اداره باشگاه به خاطر یک بازیکن خاص چهارچوب شکنی شده و به قول معروف باج داده است.

با اینکه مقابل خواسته های بعضا غیر منطقی کریمی مقاومت کنند و قید ادامه همکاری با او را بزند؟
این داستان تصمیم گیری را برای سردار سرخ پوش فوتبال ایران سخت کرده است و او نمی داند چه کند؟ می گویند  بعد از آنکه کریمی نتوانست مازیار و پژمان نوری را به تیم بقبولاند از فاز یارگیری وارد شده و یک مربی بدنساز را به تیم تحمیل کرده و گفته من فقط با این بدنساز کار می کنم و باشگاه هم به ناچار فعلا پذیرفته تا مربی بدنسازی که با کریمی هماهنگ است به تیم بیاورد.

این بدان معناست که فشار تمرینات با خواست کریمی تنظیم می شود اگر کریمی بخواهد بدنساز تیم را تمرین می دهد و اگر کریمی خسته باشد مربی بدنساز فشار تمرینات را کاهش می دهد و این یعنی فاجعه!
این که باید دید سرمربی فصل بعد حاضر است با مربی بدنسازی که کریمی معرفی کرد همکاری کند یا خیر! این موضوع یکی از شرایط کریمی برای پرسپولیس است که به هیچ عنوان حرفه ای نیست با خواندن  این موضوع خودتان باقی شرط و شروط ها را پیش بینی کنید و باید دید که این نوع رفتار جادوگر به مذاق ملی پوشان و بزرگترهای تیم خوش می آید یا باید شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در طول فصل باشیم وهر روز حاشیه ای تیم  را تهدید کند.

به هر حال کریمی هنوز قراردادش را به ثبت نرسانده است و سردار رویانیان فرصت دارد تا پس از بررسی تمامی شرایط نسبت به ادامه همکاری با او تصمیم بگیرد.

کاش رویانیان به واسطه قدرتی که در تیم دارد با این بازیکن در ابتدای کار اتمام حجت می کرد تا کریمی به فکر یک امپراطوری برای خود در پرسپولیس نباشد چون شواهد نشان داده تیم هایی که کریمی عضو آن بوده درچند سال اخیر رنگ قهرمانی را ندیده اند و جزو  ناکام ترین تیم ها بودند، استیل آذین و پرسپولیس فصل قبل را که فراموش نکرده ايد./ق

برچسب ها: کریمی ، جادوگر ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
مشخص بود نويسنده با كريمي مشكل داره و ميخواد زمينه را براي حضور دايي فراهم كنه. مربي بدنساز پرسپوليس با درخواست عاشوري كه تا مشخص شدن سرمربي اختيار تام داره به پرسپوليس اومده و موقتي هم هست. والسلام
آخرین اخبار