رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کالای ایرانی طوری که باعث افزایش قیمت کالا و یا فاسد شدن آن نشود، برای ارائه به حجاج به عربستان فرستاده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: کالای ایرانی را به عربستان خواهیم برد که ارسال کالاها، باعث افزایش قیمت و فاسد شدن آن نشود.
وی حج را بهترین فرصت برای کار فرهنگی دانست وافزود: 75 هزار زائر حج تمتع و 800 هزار نفر سالیانه به عمره مفرده اعزام می شود و روحانیون باید از این فرصت طلایی برای تربیت نیروهای ولایی استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمین اظهار کرد: برنامه ریزی سازمان حج بر اساس،  اولویت بندی در مسائل اصلی و پرهیز از حاشیه ها، ایفای نقش خلاق و فعال به عنوان رئیس شورای فرهنگی کاروان و استفاده از همه ظرفیت های موجود استفاده از فرهیختگان کاروان و جوان گرایی و توجه به قشر جوان است.
وی بر جلب جمعیت زائران در طول سفر با مداومت بر خدمت رسانی تاکید کرد و بیان کرد:  احیا روحیه گذشت، صبر و نفاق در زائران از وظایف روحانیون کاروان است.
 حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به این که بیش از آنچه ائمه اطهار گفته اند انجام ندهیم،  خاطر نشان کرد:  روحانیون کاروان با داشتن زینت هایی همچون تواضع، احسان، حلم و بردباری در کارها به موفقیت می رسد.
وی با بیان اینکه تواضع، احسان، حلم و بردباری باعث افزایش محبوبیت می شود گفت: روحانیون باید متواضح باشند، چرا که  تواضع موجب جذب دوست  ودشمن می شود همانطور که امام راحل این گونه بودند .
حجت الاسلام و المسلمین موسوی بر ایجاد بستر های لازم برای فعالیت روحانیون تاکید کرد و یاد آور شد: مدیرانی که دیدشان نسبت به روحانیت مثبت است و روحانیت را در صدر همه امور می داند، در اولویت انتخاب برای مدیریت کاروان هاست./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار