فرمانده نيروي انتظامي از برخورد جدي و قاطع نيروي انتظامي با بدحجابان در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، سردار اسماعيل احمدي مقدم امروز در مراسم معارفه فرمانده جديد نيروي انتظامي استان ايلام گفت: نيروي انتظامي با هر گونه رفتارهاي تعمدي و غير اخلاقي برخي افراد که  در پي هنجار شکني  و  رواج پديده بد حجابي در کشور هستند بر اساس وظيفه ذاتي خود به شدت برخورد مي کند.
وي افزود: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب بر عهده دستگاه هاي متعددي است اما  نيروي انتظامي هم در جايي که احساس کند حضور وي براي برخورد قاطعانه با هنجار شکنان ضروري است ، وارد عمل مي شود.
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همچنين با اشاره به عزم جدي نيروي انتظامي براي تداوم برنامه هاي کنترل و انسداد مرزها در کشور گفت: برنامه کنترل و انسداد مرزها به خوبي پيش مي رود  اما با توجه به محتواي اين برنامه که ترکيبي از سازماندهي امکانات و اقدامات مهندسي ، الکترونيکي ،  تجهيزات و کارهاي  نرم افزار  با هدف تسهيل در مبادلات تجاري  و  اقتصادي و مبارزه با  قاچاق کالاست نياز به تخصيص اعتبارات بيشتري دارد.
سردار احمدي مقدم با بيان اينکه مجلس به تازگي  بيش از هزار ميليارد ريال براي اجراي  برنامه کنترل  و  انسداد مرزها  در کشور اختصاص داده است به امنيت مرزها در استان مرزي ايلام اشاره کرد  و  گفت: با توجه به توسعه زير ساخت هاي مرزي در استان ايلام  به  ويژه توسعه راه هاي مرزي ،  پاسگاه ها و برجک هاي مرزي بيشتر از گذشته به تجهيزات اپتيکي ،  راداري و الکترونيکي مجهز شده اند.
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در ادامه از اجراي طرح  ويژه تابستاني نيروي انتظامي در کشور خبر داد و گفت: به منظور ارتقاي امنيت در مناطق تابستاني ، تفرجگاهي و نيز کنترل ترافيک جاده اي طرح ويژه تابستاني در کشور از 25 خرداد امسال  آغاز شد.
در اين مراسم از خدمات امير عباس زاده فرمانده سابق نيروي انتظامي استان قدرداني و سرهنگ پاسدار علي دولتي به عنوان فرمانده جديد اين نيرو معرفي  شد./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.