فرماندار شهرستان سلماس گفت: ملت هميشه در صحنه ايران بزرگ ترين پشتوانه نظام جمهوري اسلامي مي باشد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه و به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان سلماس؛ مرتضي نظري به هماره نماينده مردم شريف سلماس در مجلس شوراي اسلامي و روساي دستگاه هاي خدمات رسان در بازيد از پروژه هاي عمران روستايي بخش كوهسار اين شهرستان با بیان اینکه اعتماد ملت همواره بزرگ‌ترین قدرت جمهوری اسلامی و پشتوانه نظام است، اظهار کرد: امروز دشمنان و معاندان نظام اسلامی با طرح حیله‌ها و دسیسه‌های مختلف تلاش می‌کنند که انقلاب اسلامی را شکست دهند اما استقامت و ایستادگی راسخ ملت قطعا پاسخگوی تمام کینه‌توزی‌هاست.

فرماندار سلماس افزود: باید با سعی مضاعف خویش زمینه را برای دستیابی کشور به قله‌های رفیع و جاودانه عزت و اقتدار فراهم شده تا دشمنان همواره خوار و ذلیل شوند.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایرانی با همت و توان داخلی خود موجب شکست حصار تحریم و فشار علیه جمهوری اسلامی می‌شوند، تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که اگر در راه وی جهاد کنیم قطعا مزد و اجر فراوانی را به همه ما عنایت می‌کند.

فرماندار سلماس با بیان اینکه استکبار و غرب امروز تهاجم بسیار سنگینی را در زمینه فرهنگی علیه ملت ایران اسلامی آغاز کرده‌است، عنوان کرد: اشاعه فرهنگ مقدس و ناب قرآنی در کشور باید از وظایف و برنامه‌های بسیار مهم و محوری مسئولان و به ویژه متولیان امور فرهنگی و دینی در جامعه بوده و هیچگاه از این مهم غافل نشوند.

نظري با اشاره به اینکه رسانه‌ها در زمینه مقابله با تهاجم دینی و فرهنگی دشمنان نقش ویژه‌ و مهمی را بر‌ عهده دارند، تصریح کرد: امروز در جنگ نرم لازم است که با بصیرت و هوشیاری به تمام معنا حرکت کرده و لحظه‌ای از توطئه‌چینی‌های استکبار غافل نشویم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول حیات پر‌خیر و برکت خویش دستاورد‌های بسیار بزرگ و چشمگیری را برای مردم به ارمغان آورده است، بیان کرد: همه موظفیم که در راه پاسداری و صیانت از این دستاورد‌ها و ارزش‌ها نهایت جدیت و تلاش خود را کرده و همواره موجب اعتلا‌ فرهنگ ناب و مقدس اسلامی باشیم.

فرماندار سلماس در خاتمه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در سال‌های اخیر در راستای نهضت خدمات‌رسانی به مردم عنوان کرد: جهش توسعه و سازندگی در کشور به معنای است که مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی اراده مستحکمی برای پیشرفت و توسعه در کشور دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.