گلستان/

اجرای هشت طرح عمرانی جهادكشاورزی در رامیان استان گلستان

هشت طرح عمرانی جهاد كشاورزی رامیان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ مدیر جهاد كشاورزی شهرستان رامیان گفت: از مجموع طرحهای افتتاح شده هفت طرح مربوط به بهرهبرداری از جادههای بین مزارع به طول 10/5 كیلومتر با اعتبار یك‌هزار و 910 میلیون ریال است كه از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

رحمان صالحینسب افزود: یك طرح هم مربوط به راهاندازی سردخانه توت فرنگی از محل اعتبارات خشكسالی است كه قابلیت اشتغالزایی برای دو نفر را دارد.

وی با اشاره به پروژه جاده های بین مزارع گفت: این پروژهها شامل 11كیلومتر راه بین مزارع در دلند ، روستاهای سفان و تیلان، توران ترك ، سنگستان و شیرآباد ، سیدكلاته و گل پلور ، ویر و كشكك و ' اخلی فرودگاه' است.

وی اضافه كرد: با بهرهبرداری از این پروژهها یك‌هزار و 39 خانوار بهرهمند شدند.

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان رامیان افزود: با توجه به اینكه جادههای بین مزارع یكی از اصلیترین دغدغههای كشاورزان در سه مرحله كاشت، داشت و برداشت است تمام تلاش ها بكار گرفته خواهد شد تا با همكاری و مساعدت مسئولان استانی روند ساخت و ساز و تعمیر جادههای بین مزارع شهرستان رامیان را با سرعت بیشتری پیگیری شود.

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان رامیان به كشاورزان نیز توصیه كرد، در كمترین زمان ممكن نسبت به پروندهسازی زمینهای زراعی خود به منظور استفاده از آبیاری تحت فشار قطرهای و بارانی اقدام و از كشت برنج پرهیز كنند تا مشكل خشكسالی سایر محصولات و باغات را تهدید نكند ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.