حجت الاسلام حمید درایتی گفت: در بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآنی کریم مقرر شد برای افرادی که از سایر کشورها مي‌آيند و در رشته‌هاي حفظ و قرائت کاستی‌هایی دارند، دوره‌هاي آموزشی برگزار شود.

حجت الاسلام حمید درایتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود:  اساتید ایرانی طی سال‌های گذشته سعی در تدوین آيين‌نامه داوری کاملی داشته‌اند به گونه‌ای که سعی شده تا نواقص ارزیابی هر دوره از مسابقات را شناسایی و برطرف نمایند.
عضو هیئت داوران بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآنی کریم اظهار داشت: بر همین اساس آیین‌نامه داوری مسابقات بين‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، نسبت به دیگر مسابقات کشورهای اسلامی جامع و کامل است.
حجت‌الاسلام درایتی ادامه داد: اهتمام فراوانی به کار گرفته شده تا ملاک‌ها و معیارهای ارزیابی شفاف و به عدالت نزدیک‌تر باشد، كه در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم همچون گذشته هر رشته از مسابقات دو داور خارجی و یک داور ایرانی دارد.
عضو هیئت داوران بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآنی کریم برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را سبب ارتقای سطح کمی و کیفی قرائت و حفظ در کشور دانست و خاطرنشان كرد: مقرر شده نتایج مسابقات در حداقل زمان ممکن اعلام شده و به هر متسابقی نیز کارنامه‌ای از نحوه تلاوتش به صورت مجزا اهدا شود./ز
برچسب ها: برگزاری ، قاری ، قرآن ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار