معاون صنايع دستي کشور گفت: اختصاص 5 هزار ميليارد ريال تسهيلات با سود 4 درصد براي توسعه صنايع دستي، خبر خوش رئيس‌جمهور به صنعتگران بود که تاکنون تسهيلاتي با اين وسعت به بخش صنايع دستي اختصاص نيافته بود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان «محمدحسن صالحي‌مرام»افزود: به همت دکتر «محمود احمدي‌نژاد» اين اعتبارات امسال براي توسعه صنايع دستي 100 برابر شده است و اين موضوع نشان از توجه رئيس‌جمهور به عرصه صنايع دستي دارد.

معاون صنايع دستي کشور با بيان اين که دولت نگاه ويژه‌اي به هنر فاخر ايران دارد، افزود: هيچ سالي 5 هزار ميليارد ريال و يا نزديک به اين رقم به توسعه صنايع دستي اختصاص نيافته است.

وي برگزاري دومين نمايشگاه بين‌المللي صنايع دستي را اقدام بي‌نظيري در تاريخ صنايع دستي ايران دانست و گفت: بيش از يک ميليون و 200 هزار نفر از اين نمايشگاه بازديد کردند و 30 ميليارد ريال اقلام صنايع دستي در آن به فروش رسيد.

صالحي‌مرام يادآور شد: نمايشگاه بين‌المللي تخصصي ـ صادراتي صنايع دستي همچون جنگ شادي بود که علاوه بر معرفي هنر کشور، لحظاتي شاد و مفرح را براي خانواده‌ها به وجود آورد.

وي يادآور شد: معاونت صداي جمهوري اسلامي ايران يکي از بهترين ياري‌کنندگان در اطلاع‌رساني اين نمايشگاه بود.

معاون صنايع دستي خاطرنشان کرد: در دهه پيشرفت و عدالت و همچنين سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني تلاش مي‌شود توسعه روزافزون در حوزه صنايع دستي پيش رو داشته باشيم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.