چند روز پس از شعارهای تبلیغاتی اوباما در حمایت از مهاجران غیرقانونی ، اداره مهاجرت آمریکا از بازداشت کودکی 6 ساله به جرم ورود غیرقانونی به خاک این کشور خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه سي ان ان ؛ تنها چند ساعت پس از صحبت‌های اوباما در حمایت از مهاجران غیرقانونی، پلیس این کشور یک دختر 6 ساله را به اتهام ورود غیرقانونی به آمریکا دستگیر کرده و این کودک همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

این کودک و 15 نفر دیگر که سوار بر یک خودروی ون در حال عبور از منطقه "ماریکوپا کانتی" بودند ، از سوی کلانتری این منطقه به اتهام ورود غیرقانونی به آمریکا دستگیر شده‌اند.

پليس پس از بازداشت ، این کودک را به دفتر مهاجرت و گمرک آمریکا تحویل داده و به گفته "آمبر کارگیل" سخنگوی دفتر مهاجرت ، این کودک که اهل السالوادور است، هم اکنون در بخش مراقبت و حفاظت دفتر سلامت و خدمات انسانی مرکز اسکان آوارگان نگهداری می‌شود.

پليس منطقه ماریکوپا کانتی بیانیه‌ای را صادر کرده و اعلام کرده است که اکثر این گروه از دستگیر شدگان، همچنان در بازداشتگاه به سر می‌برند.

يادآور مي شود ، روز جمعه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی که بسیاری آن را سیاسی و با اهداف انتخاباتی ارزیابی کردند، به حمایت از مهاجران غیرقانونی پرداخته و عنوان کرده بود که این افراد حق دارند در آمریکا زندگی و کار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار