معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره كل آموزش و پرورش خوزستان گفت :در سال تحصیلی جدید همه كتب پایه دوم ابتدایی تعوض شده اند و معلمان برای تدریس دراین پایه نیاز به بازآموزی و آموزش ضمن خدمت دارند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان،عبد العظیم مهر خواه گفت : به منظور آمادگی كامل معلمان برای تدریس كتب جدید ، 290 نفر از آنان برای فراگیری شیوه های نوین تدریس و فنون جدید كلاس داری به تهران اعزام شده اند تا پس از بازگشت ، معلمان خوزستانی را آموزش دهند .

مهر خواه تعداد مدرسینی كه برای فراگیری اموزش های لازم به تهران اعزام شده اند را 140 نفر زن و مابقی مرد اعلام كرد و افزود: این مدرسان دوره های تدریس پایه های دوم و ششم ابتدایی را همزمان فرا می گیرند .

مهر خواه با اشاره به تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت :سال گذشته همه كتب پایه اول و امسال نیزتمامی كتب پایه دوم ابندایی تعوض شده اند و درسال 92 نیز كتب پایه سوم تعوض خواهند شد .

وی تعداد كلاس های پایه دوم درخوزستان را بیش از سه هزاركلاس درس اعلام كرد و افزود همین تعداد معلم برای اداره كلاس ها در سراسر خوزستان پیش بینی شده است .

مهرخواه عنوان های كتاب های درسی پایه دوم ابتدایی را ریاضی ، علوم تجربی ، فارسی ، دینی و قرآن ، علوم اجتماعی ، هنر و كار و فناوری و تربیت بدنی اعلام كرد

وی افزود: زمان بازآموزی آموزش ضمن خدمت معلمان خوزستانی روزهای 27 و 28 تیرماه می باشد .كلاس های ضمن خدمت برادران و خواهران جداگانه و به صورت مستقل برگزار خواهد شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.