کمیته فوتسال در اقدامی غیر حرفه ای فقط چهار خبرگزاری را برای معرفی مربی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال در برگزاری مراسم معرفی مربی تیم ملی فوتسال دست به یک کار کاملا غیر حرفه ای زد که این کار از رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال که سالها خاک این ورزش را خورده بعید بود.

عباس ترابیان در شرایطی که تعداد محدودی از خبرگزاری ها (چهار خبرگزاری ) را دعوت کرده بود از دعوت تعداد زیادی از رسانه های خبری که به طور کامل اخبار فوتسال را پوشش می دهند خود داری کرد تا به قول خود از ایجاد حواشی در تیم ملی فوتسال خودداری شود.

این درحالی است که ترابیان بر علیه روزنامه های ورزشی هم صحبت کرده و به راحتی آنها را در رسانه های حاشیه ساز  خوانده است این در حالی است که در زمان غیبت تیم ملی فوتسال و حضور در مسابقات جام ملت های آسیا روزنامه ها و سایر رسانه های خبری که همگی در کنفرانس مطبوعاتی دیروز نامحرمان کمیته فوتسال شناخته شدند به طور گسترده به پوشش اخبار جام ملت های آسیا پرداخته و تا زمان حضور ایران در دیدار نیمه نهایی به طور گسترده تیم ملی فوتسال را حمایت کردند.

با از دست دادن قهرماني ایران در آسیا بدون شک برای همه مشخص می شود که در تیم ملی فوتسال یک جای کار می لنگد و ترابیان باید تحمل انتقادات سازنده را در رسانه ها داشته باشد چرا که هیچ رسانه ای خصومت شخصی با رئیس کمیته فوتسال ندارد.

در شرایطی که تمام رسانه ها ماه ها یک صدا از ضعف جوراندیرو و عملکرد ضعیف تیم ملی در زمان او خبر می دادند عباس ترابیان کوچکترین توجهی به رسانه ها و اظهارات کارشناسان نکرده و جوراندیرو را حفظ کرد تا ثبات قدم خود را نشان بدهد و بار دیگر حادثه سال 2006 تکرار شده و با حضور جوراندیرو تیم ملی بار دیگر عنوان قهرمانی آسیا را از دست داد.

تیم ملی فوتسال ایران به نمایندگی  کشورمان آبان ماه در بزرگترین رویداد فوتسالی چهار سال اخیر شرکت خواهد کرد و در رقابت های جام جهانی به میدان می رود.

گفتنی است، در این شرایط همه باید از تیم ملی فوتسال حمایت کرده و در مقابل ترابیان هم باید تعامل خوبی با رسانه ها برقرار کند ولی در چنین شرایط حساس و در روزهایی که مشکلات فوتسال یکی بعد از دیگری آشکار می شود رئیس کمیته فوتسال انتقادپذیر نبوده با دعوت نکردن رسانه های مختلف و نامحرم شمردن تعداد زیادی رسانه هایی که همیشه اخبار فوتسال را پوشش داده اند با یک کار غیر حرفه ای جو مطبوعات را تغییر داده و شرایط منفی علیه  خود در مطبوعات ایجاد کرد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار