نماينده مبارکه با اشاره به تاييد مجرميتش توسط دستگاه قضايي گفت: جعل عنوان نکرده ام و نسبت به صدور حکم جزاي نقدي به دستگاه قضايي اعتراض مي کنم.

علي ايرانپور نماينده مباركه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به خبرهايي مبني بر تاييد مجرميت توسط دستگاه قضايي گفت: اين حكم به بنده و وكلايم ابلاغ نشده اما آن طور كه در برخي از خبرگزاريها آمده حكم شش ماه زندان تبديل به جزاي نقدي شده است كه جزء محكوميت هاي موثر به حساب نمي آيد.

وي در ادامه افزود: شكايت با موضوع جعل عنوان از سوي چهار رقيب انتخابابيم در مباركه مطرح شده و بنده نيز از آنها شكايت كرده ام كه تا كنون توانسته ام حكم بدوي سه ماه و يك روز عليه يكي از اين افراد را بگيرم.

اين نماينده مباركه خاطر نشان كرد: در اوراق تبليغاتي بنده دكتراي دامپروري، دكتراي پيراپزشكي قيد شده كه طبق ماده واحده مصوبه تير ماه 88 مجلس مصداق جعل عنوان نيست.

ايرانپور با اشاره به اعتراض خود نسبت به صدور حكم جزاي نقدي اش گفت: بنده نسبت به اين حكم اعتراض دارم و مراتب اعتراض خود را به رئيس قوه قضاييه اعلام مي كنم.

وي افزود: اعتبار نامه بنده با بالاترين راي يعني 10 راي موافق، يك راي ممتنع و دو راي مخالف از مجموعه 13 راي در كميسيون تحقيق به تصويب رسيده است.

نماينده مباركه در پايان افزود: حكم جزاي نقدي وضعيت را براي تصويب اعتبار نامه ام در صحن علني بهتر كرده است اما بايد بگويم شكايت از بنده روشي است كه چهار رقيب انتخاباتي ام بعد از عدم موفقيت در انتخابات به آن روي آورده اند./گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار