طی حكمی از سوی محمد حمزه زاده معاون هنری حوزه هنری «اصغر كفشچیان مقدم» به عنوان دبیر هنری ششمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان منصوب شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری حمزه زاده، به پیشنهاد مرتضی گودرزی دیباج مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری، با صدور حكمی اصغر كفشچیان مقدم  را به‌ عنوان دبیر هنری ششمین جشنواره تجسمی هنر جوان  معرفی كرد.
در قسمتی از حكم حمزه زاده آمده است: «امید است با درایت و شایستگی حضرت عالی و بهره گیری از تجربیات برگزاری جشنواره های پیشین و اساتید برجسته این هنر فاخر، شاهد برپایی جشنواره ای فراگیر با حضور حداكثری هنرمندان جوان متعهد كشورمان و خلق آثاری ارزشمند باشیم.»
كفشچیان مقدم ضمن دارا بودن دكترای هنرهای تجسمی به عنوان طراح، نقاش، هنرمند حوزه هنر جدید ، پژوهشگر ، عضو هیئت علمی و استادیار پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران فعالیت می كند.
از سوابق وی می توان به انتشار كتاب های مجموعه كاریكاتور، چاپ آثار كاریكاتور در نشریات داخلی، مدیر گروه نقاشی و مجسمه سازی دانشكده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران، مؤلف مقالات متعدد در زمینه هنرهای تجسمی و هنر جدید در نشریات فرهنگی و هنری، دبیر سومین و چهارمین نمایشگاه هنر جدید تهران، داور و عضو شورای سیاستگذاری و انتخاب آثار چند نمایشگاه و جشنواره هنری و شركت در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی اشاره كرد.
یادآور می شود تاكنون پنج دوره از «جشنواره تجسمی هنر جوان» به همت مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری و با همكاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی و هنری كشور، با هدف كلی بسط و گسترش فعالیت‌های هنری و تشویق و معرفی استعدادهای هنری جوان برگزار شده است .
فراخوان جشنواره و اطلاعات دقیق تر پیرامون برگزاری آن توسط دبیرخانه مركزی جشنواره های حوزه هنری در آینده اعلام خواهد شد./م
برچسب ها: تجسمی ، جشنواره ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار