نمایشگاهی از اشیا هنری ساخته علی غریبی هنرمند بوشهری در گالری حوزه هنری این شهر برپا شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از بوشهر، نمایشگاهی از اشیا هنری ساخته علی غریبی هنرمند بوشهری در گالری حوزه هنری این شهر برپا شده است.

علی غریبی امروز در بوشهر با اشاره به موضوع این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه چیدمان اشیای قدیمی است و سعی بر این بوده یادگاری‌ها و موضوعاتی که برای من دارای ارزش و حس معنوی خاصی هستند در یک ترکیب هماهنگ و همخوان ارایه شوند.

هنرمند بوشهری افزود: با توجه به طرح زمینه‌ها، همه آثار با گل کار شده و بیانی قدیمی و فرسوده چون خانه‌های بازمانده از نسل پیشین را دارد.

وی ادامه داد: اگر چه این آثار شکلی دکوراتیو به خود گرفته‌اند اما در همه آن‌ها مانند یک تابلوی نقاشی مبانی هنرهای تجسمی رعایت شده است.

غریبی اضافه کرد: در زمانه مدرن که دیگر خلق اثر هنری محدود به مدیا و ابزار و مصالح خاصی نمی‌شود می‌توان گفت این آثار را در مجموعه هنر نئورئالیستی قرار داد که بنیانگذار آن پیررستانی فرانسوی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب کرده تاکنون گفت: فوق دیپلم گرافیک دارم و نفر اول جشنواره گرافیک روز بوشهر در سال گذشته، نفر دوم سومین، چهارمین و پنجمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی بودم، ضمن اینکه شرکت در نمایشگاه‌های گروهی با گروه پارشمن بخشی از فعالیت‌های هنری من بوده است.

شایان ذکر است این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته هر روز از ساعت 17.30 تا 21.30 در گالری سوره حوزه هنری بوشهر برپاست./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.