مدیر گروه جنبش های نو پدید دینی از برگزاری نشست های نقد جنبش های نو پدید دینی و عرفان اسلامی در سال جاری خبر داد.

 محمد حسین کیانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: نشست های نقد جنبش های نو پدید دینی هر دو هفته یکبار  برگزار می شود.
وی ادامه داد: مطالعه تطبیقی بین عرفان اسلامی و جنبش های نوپدید  دینی مهم ترین رویکرد نشست های نقد عرفانی ملی نو ظهور دینی است.
 کیانی با اشاره به شرقی یا غربی بودن جنبش های نو پدید دینی و تربیتی در تمام جنبش های نو پدید دینی دیده شده و موضوعات به روز دینی و معنوی در جامعه در نشست های نقد عرفان های نو ظهور دینی مطرح می شود.
مدیر گروه جنبش های نو پدید دینی با بیان اینکه اساتید عرفان اسلامی وجنبش های نو پدید دینی به این نشستها دعوت می شوند، افزود: در این نشستها اساتید دو گروه با توجه به موضوع بحث جلسه نظرات عرفان اسلامی و جنبش های نو پدید دینی را مطرح می کنند و نقاط قوت وضعف هر دو گروه بررسی می شود .
وی گفت: نتیجه مباحث مطرح شده در نشست به شکل یک ایده جدید و در قالب عرفان اسلامی ارائه می شود.
 کیانی با تاکید بر اینکه موضوعات جدید و مبتلا به جامعه دراین نشستها مطرح می شود، ادامه داد: اساتید دعوت شده به این نشستها موظف به ارائه یک مقاله در حوزه تخصصی خود هستند.
 وی در پایان گفت: نتایج و مقالات مطرح شده در نشست های نقد و بررسی جنبش های نو پدیده دینی در فصلنامه مطالعات معنوی پژوهشکده باقر العلوم به چاپ می رسد./ز
برچسب ها: دینی ، معنوی ، نشستها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار