مديرحفظ نباتات سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان گفت تنها راه پايدار ماندن طرح استاندارد سازی محصول نصب برچسب بر روي محصول سالم است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان رحیمی در جريان بازديد از اولين قطعه تحت پوشش اين طرح در دو كيلومتري جنوب سميرم با بيان اينكه در اجراي طرح اي پي ام هفتاد بازارياب در سطح استان اصفهان فعال شده اند افزود: در حال حاضر سه شركت در استان اصفهان آمادگي خود براي خريد محصولات دارای برچسب اعلام كرده اند.

وی در ادامه اجراي برنامه تبليغاتي آي پي ام با رويكرد فراگيري استاندارد محصول را گامي در راستاي نهادينه شدن طرح مذكور برشمرد و اضافه كرد در اين راستا سازمان ميادين ميوه و تره بار استان اصفهان به نصب و تعبيه دستگاههاي سامانده سموم در آينده اي نزديك در محل ميادين اقدام خواهد كرد.

اين مسئول همچنين از تشكيل کار گروههای شهرستاني و استاني در این زمینه از سال 1391 با فعاليت مستمر سخن گفت و اذعان داشت مهمترين وظيفه كميته هاي شهرستاني ارائه گزارش عملكرد به كميته مركزي استاني است كه بازخورد آن عملا به شهرستانها ارجاع مي شود.

وي در پايان سخنان خود در جمع مسئولين و جمعي از كاركنان مديريت جهاد كشاورزي سميرم با بيان اينكه كميته مذكور متشكل از اشخاص متخصص است خاطر نشان ساخت اين كارشناسان در 36 ساعت كاري به آموزش باغداران در موضوع آي پي ام و توليد محصول ارگانيك و سالم مي پردازند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.