مدیركل صدا و سیمای مركز كهگیلویه وبویراحمد گفت: مستند تلویزیونی عملیات 'پدحندق' به عنوان حماسه جاوید و ماندگار رزمندگان این استان در هشت سال دفاع مقدس چهارم تیرماه سال جاری با حضور مسوولان و مقامات كشوری و استانی در شهرك سینمایی تهران كلید می خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، 'مسلم رحیمی' در نشست خبری افزود: كل مستند تلویزنی پد خندق افزون بر 526 دقیقه است كه حدود 120 دقیقه آن به بازسازی صحنه ها و موقعیت های مختلف در صحنه این عملیات غرور آفرین اختصاص دارد.
وی بیان كرد: سعی شده تا در تهیه و ساخت این مستند تلویزیونی از همه عوامل و افرادی كه به نوعی كوچكترین نقش را در خلق این حماسه جاوید داشته اند، استفاده شود .
رحیمی اظهار داشت: كارگردانی و تهیه كنندگی این اثر تلویزیونی را بهنام نوروزی از هنرمندان مستند ساز استان بر عهده دارد.
مدیركل صدا و سیمای مركز كهگیلویه وبویراحمد گفت: در مراسم كلید خوردن این مستند تلویزیونی سرداران و فرماندهان ، خانواده های معزز شهدا ، ایثارگران و رزمندگان بازمانده این عملیات نیز حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینكه این استان به نسبت جمعیت بیشترین حضور را در دفاع مقدس داشت، گفت: نشان دادن حماسه های رزمندگان استان در دوران پرشكوه دفاع مقدس از مهمترین اهداف تولید این فیلم و مستند تلویزیونی بوده است. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.