رييس اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) در پي درگيري ها و رفتارهاي نژادپرستانه برخي از هواداران در جريان مسابقات يورو 2012، خواستار رفتار محترمانه آنها شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ''ميشل پلاتيني''در بيانيه اي اعلام کرد: 16 تيم براي سه هفته دور هم جمع شده اند تا براي قهرماني بهترين تيم اروپا رقابت کنند. البته رقابت و اشتياق هم وجود دارد و همه تيم ها مي خواهند که ببرند اما بايد يادمان باشد که نتيجه اي که در زمين به دست مي آيد فقط اهميت دارد.
 
پلاتيني ادامه داد: به همين دليل از تمامي هواداراني که به لهستان و اوکراين مي آيند درخواست مي کنم رفتاري محترمانه داشته باشند.
 
وي در اين بيانيه افزوده است:مسابقات يورو 2012 تاکنون چه در زمين و چه در خارج از زمين جشن برگزاري فوتبال، فستيوال گل ها، سرگرمي، هيجان و غرور هواداران و بازيکنان بوده است.
 
رييس يوفا اندکي بعد از اينکه فدراسيون فوتبال کرواسي به دليل رفتار نژادپرستانه هواداران تيم ملي اين کشور در جريان ديدار با ايتاليا متهم شناخته شد، اين بيانيه را منتشر کرد.
 
سه شنبه گذشته نيز گروهي از هوليگان هاي لهستاي در خارج از ورزشگاه با هواداران روسيه درگير شدند. در اين حادثه حدود 200 نفر دستگير شدند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار