نمايش "مادام كاميون" نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی "مهدی گلیج" از خردادماه در خانه نمايش شماره دو به صحنه رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدي گليج كارگردان نمايش"مادام كاميون" كه پيش از اين هم اين اثر نمايشي را در مركز تئاتر مولوي به صحنه برده بود، در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در خصوص اجراي نمايش خود در اين سالن مي گويد: در اجراي مجدد اين اثر، تغييراتي در شيوه اجرايي و طراحي صحنه ايجاد شده و در كل نگاه مان نسبت به اجراي پيشين متفاوت شده است. سالن اجراي نمايش هم از نظر سيستم فني حُسن ها و امكانات بسياري دارد، همچنين معماري سالن بسيار قابل توجه است كه تمامي اين عوامل باعث مي شود اگر نقصي هم وجود دارد، به چشم نيايد.

گليج در ادامه افزود: افتتاح چنين سالن هايي در هر نقطه از شهر اتفاق بسيار خوبي است و در واقع افتتاح اين گونه سالن ها باعث خواهد شد تا تمركززدايي تئاتر در تهران از بين برود و مردم نيز بيش از گذشته با تئاتر آشنا شوند.

اين كارگردان تئاتر كه تبليغ بيشتر براي اين سالن را از جمله واجبات مي داند،‌ گفت: اداره کل هنرههای نمایشی بايد با شهرداري منطقه در تعامل باشد تا شهرداري از بنرهاي موجود در منطقه براي تبليغ خانه نمايش شماره دو استفاده كند. همچنين مدیریت این سالن مي تواند كارت دعوت هايي را آماده کرده تا بدين طريق از اهالي محل براي ديدن نمايش ها دعوت كند تا به مرور زمان اين سالن در بين مردم شناسانده و معرفي شود.

گليج با اظهار اميدواري این که ساخت چنين سالن هايي در تهران ادامه يابد، در پایان افزود: با این اقدام تمركز هنرمندان جوان بدين طريق ديگر تنها بر روي مجموعه تئاتر شهر نيست، بلکه از گروه هاي جواني كه در اين سالن ها به اجراي نمايش مي پردازند، حمايتی شود.

گفتني است، بهرام تشكر و توماج دانش بهزادي بازيگران نمايش "مادام كاميون" هستند. اين نمايش ساعت 18:30 در خانه نمايش شماره دو واقع در خيابان مطهري، نبش لارستان، كوچه جهانسوز، پلاك 6 ميزبان علاقمندان است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار