عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: برخي از اصلاح‌طلبان كه در جريان فتنه 88 با دستگاه‌هاي اطلاعاتي بيگانه هم‌صدا شدند بايد مورد محاكمه قرار گيرند و به خيانت‌هايي كه اين افراد در حق ملت ايران داشتند، رسيدگي شود.

مجتبي شاكري عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در تحليل تناقض‌گويي‌هاي اخير اصلاح‌طلبان و تلاش آنها براي تطهير عملكرد خود در فتنه 88 اظهار داشت: افرادي كه نقش تصميم‌گيرنده در فتنه 88 داشتند و جرم مرتكب شدند بايد مطابق قانون به جرم آنان رسيدگي شود چرا كه اين مسئله مطالبه مردم است.

وي ادامه داد: اينكه در حال حاضر برخي از اصلاح‌طلبان مي‌گويند كه در چارچوب قانون مي‌خواهند عمل كنند، امر مثبتي است و افرادي كه با شعارهاي ساختارشكنانه خود به دنبال ايجاد جنگ نرم و كودتاي مخملي بودند بايد از مواضع قبلي خود اعلام برائت كنند.

شاكري تصريح كرد: افرادي كه در جريان فتنه 88 با دستگاه‌هاي اطلاعاتي بيگانه هم‌صدا شدند بايد مورد محاكمه قرار بگيرند و نتايج آن به مردم اعلام شود چرا كه ملت ايران خواستار اين مسئله هستند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي افزود: اصلاح‌طلباني كه از عملكرد خود در فتنه 88 پشيمان هستند بايد اين مسئله را با صداقت در عمل به مردم ثابت كنند.

شاكري تاكيد كرد: هر كدام از افرادي كه به نوعي در جريان فتنه 88 فعال بودندو در حال حاضر نيز از عملكرد خود اعلام پشيماني مي‌كنند بايد در چارچوب نظام و قانون اساسي حركت كنند.

وي با اشاره به پيروزي قاطع اصولگرايان در مجلس نهم گفت:‌ انتخابات مجلس نهم نشان داد كه مردم توجهي به اصلاح‌طلبان ندارند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب با ‌اشاره به اينكه انتخابات مجلس نهم حكايت از بي‌اعتمادي مردم به اصلاح طلبان داشت، اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم درس خوبي براي اصلاح‌طلبان بود و به آنان ثابت كرد كه نتوانستند  اعتماد مردم را جلب كنند.

وي ادامه داد:‌ اگر اين جريان قصد حضور در عرصه سياسي كشور را دارد بايد در چارچوب نظام حركت كند تا مورد اعتماد مردم قرار بگيرد ولي جلب اعتماد مردم نيز به صداقت آنان برمي‌گردد.

شاكري با اشاره به اينكه برخي از اصلاح‌طلبان براي حضور در عرصه سياسي كشور شرط‌هايي گذاشتند ولي نظام شرط آنان را نپذيرفت خاطرنشان كرد: بايد به خيانت‌هايي كه برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب در حق ملت  ايران داشتند، رسيدگي شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار