صالحي مرام گفت: اختصاص 5 هزار ميليارد ريال تسهيلات با سود 4 درصد براي توسعه صنايع دستي، خبر خوش رئيس‌جمهور به صنعتگران بود که تاکنون تسهيلاتي با اين وسعت به بخش صنايع دستي اختصاص نيافته بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري،"محمدحسن صالحي‌مرام" افزود: به همت دکتر «محمود احمدي‌نژاد» اين اعتبارات امسال براي توسعه صنايع دستي 100 برابر شده است و اين موضوع نشان از توجه رئيس‌جمهور به عرصه صنايع دستي دارد.
 
معاون صنايع دستي کشور با بيان اين که دولت نگاه ويژه‌اي به هنر فاخر ايران دارد، افزود: هيچ سالي 5 هزار ميليارد ريال و يا نزديک به اين رقم به توسعه صنايع دستي اختصاص نيافته است.
 
وي برگزاري دومين نمايشگاه بين‌المللي صنايع دستي را اقدام بي‌نظيري در تاريخ صنايع دستي ايران دانست و گفت: بيش از يک ميليون و 200 هزار نفر از اين نمايشگاه بازديد کردند و 30 ميليارد ريال اقلام صنايع دستي در آن به فروش رسيد.
 
صالحي‌مرام يادآور شد: نمايشگاه بين‌المللي تخصصي ـ صادراتي صنايع دستي همچون جنگ شادي بود که علاوه بر معرفي هنر کشور، لحظاتي شاد و مفرح را براي خانواده‌ها به وجود آورد.
 
وي يادآور شد: معاونت صداي جمهوري اسلامي ايران يکي از بهترين ياري‌کنندگان در اطلاع‌رساني اين نمايشگاه بود.
 
معاون صنايع دستي خاطرنشان کرد: در دهه پيشرفت و عدالت و همچنين سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني تلاش مي‌شود توسعه روزافزون در حوزه صنايع دستي پيش رو داشته باشيم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار