اعضای تیم استقلال در حالی برای فصل جدید آماده می شوند که وضعیت کاملاً نامشخصي دارند، مسئولان این تیم در تلاش هستند تا بازیکنان اصلی این تیم راحفظ کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، زمانی که امیرقلعه نوعی با استقلال توافق کرد تا در این تیم به مربیگری خود ادامه دهد. اعلام داشت که شرایط به گونه ای است که استقلال باید نفرات اصلی خود را حفظ کند و براساس آن تیم آینده خود را ببندد اما این اتفاق تا بحال رخ نداده است.

امیر قعله نوعی به آن هدفی که مورد نظرش است دست پیدا نکرده، سرمربی استقلال در مورد حضور تیموریان، رحمتی و جباری به علی فتح اله زاده اخطار داده بود که برای رسیدن به شرایط ایده آل این چند مهره برای فصل بعد نیازمند است اما این شرایط تابحال مهیا نشده است و امیرقلعه نوعی در نگرانی صرف بسر می برد.

گفتنی است: تیموریان، برای مذاکره با تیم های خارجی اقداماتی را انجام داده است و احتمال اینکه از تیم استقلال جدا شود بسیار زیاد است،‌ تیموریان با شرایط روبروست که اعلام کرده، اگر در ایران بماند، استقلال را بر می گزیند، اما احتمال این اتفاق بسیار کم است این در حالی است که رحمتی هم با پیشنهاد يک و نيم میلیارد تومانی مس کرمان روبرو شده است، اما در سفر بسر می برد و پس از آن قرار است که پاسخ استقلالی ها را بدهد.

این در حالی است که امیر قلعه نوعی در خرید بازيکنان جدید با مشکلاتی روبرو شد که از نوع جذب نفرات هم مشخص شد که سرمربی آبی ها چه هدفی دارد او تنها در پستهایی بازیکن جذب کرد که احساس می کرد نیاز استقلال است، اما با این تصور که مهره های اصلی هر طور شده در تیم حفظ می شوند و استقلال و قلعه نوعی راهمراهی می کنند.

گفتنی است: تیم امیرقلعه نوعی زمان کامل می شود که مهره های بی تکلیف این تیم جذب تیم دیگری نشوند و در استقلال باقی بمانند. امیرقلعه نوعی در این خصوص با فتح اله زاده گفتگو کرده و از وی خواسته تا هر طور شده نفراتی مانند تیموریان، رحمتی، حیدری و چند بازیکن دیگر قطعاً در این تیم بمانند تا وی بتواند این تیم را برای قهرمانی آماده کند.

شایان ذکر است: فتح اله زاده در فصل جاری، با اوضاع متفاوتی روبرو شده است و مشکلات مالی عاملی است که وی نتواند در فصل جدید با رقیبش در پرسپولیس برابری کند، اما قلعه نوعی تأکید کرده است که تیمش در شرایطي تکمیل می شود که بازیکنان اصلی و چند ستاره اش حفظ شوند.

گفته می شود وی برای ماندن رحمتی و تیموریان و خسرو حیدری، شروطی را در نظر ندارد و از مسئولان خواسته است تا با اوضاعی متفاوت این مسئله را بررسی کنند و این بازیکن را حفظ کنند، زیرا در غیر این صورت امیرقلعه نوعی نمی تواند برای قهرمانی استقلال به مسئولان این تیم قول بدهد، زیرا شرایط با عدم حضور بازیکنان اصلی این تیم متفاوت می شود.

در پايان باید گفت:‌ در صورتی که تیم استقلال آن تیمی که مد نظر امیرقلعه نوعی است، نباشد، تیم خوبی برای فصل آینده بسته نمی شود و این تیم آن شرایطی را ندارد که استقلال باید برای فصل آینده با آن روبرو باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
چینش خبرهای شما نشون میده که نه تنها پرسپولیسی هستین بلکه ضد استقلال و احتمالاً ضد آزادی هم هستین!
آخرین اخبار