شبکه دو سیما برای روز مبعث برنامه های متنوع و جالبی خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛برنامه محبوب «کلاه قرمزی» با حضور آقای مجری، پسرخاله، پسر عمه زا، فامیل دور و ... یکشنبه شب ساعت 21 از این شبکه پخش خواهد شد و تکرار آن روز دوشنبه همزمان با روز مبعث پیامبر اکرم اسلام (ص) خواهد بود.

روز دوشنبه نیز در برنامه روز از نو در دو نوبت صبح(8 الی 9/30) و بعدازظهر( 19 الی 21/30) در خصوص روز مبعث صحبت می شود و با دو تن از بازیگران فیلم سینمایی (بازیگر نقش هند و بازیگر نقش ابوسفیان) خاطره انگیز محمد رسول ا ...(ص) به صورت تلفنی ارتباط برقرار خواهد شد. همچنین؛در این برنامه با اسماعیلی کارگردان تئاتر شب آفتابی هم گفت گو صورت خواهد گرفت. همچنین در روز مبعث  از ساعت 19 ویژه برنامه این روز از شبکه دو سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد که در آن بازیگران و خوانندگان محبوب کشورمان حضور خواهند یافت.
گفتنی است؛فیلم سینمایی «توپ، شوت، شیشه» هم در این روز از شبکه دو سیما به روی آنتن خواهد رفت.
این فیلم که محصول سال 1390 و از تولیدات سیما فیلم است را بهمن شهروان کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن را پروین شمشکی بر عهده دارد. این فیلم داستان تعدادی از پسر بچه هایی است که مشغول فوتبال بازی کردن هستند اما هر بار بازی کردن آن ها مشکلاتی را برای اهالی محله به وجود می آورد.در نتیجه و با اصرار اهالی محل بچه ها آن زمین را ترک می کنند و به دنبال زمین دیگری برای فوتبال بازی کردن می گردند... عمار تفتی و اسماعیل خلج از بازیگران اصلی این فیلم هستند. /ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار