واترپلوئيست تيم نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به اينكه در جلسات كميته انضباطي اعلام شد که من با هيچ تيمي قرارداد نبندم از اين تصميم شوکه شدم.

ارسلان مرداني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در دوره گذشته رقابت هاي ليگ برتر به همراه تيم نفت و گاز گچساران در بازي ها حضور پيدا كردم اما به دلايلي كه نمي دانم با اعلام سازمان ليگ برتر فعلا نمي توانم با هيچ تيمي قرار داد ببندم.

وي گفت: در دوره گذشته رقابت هاي ليگ برتر بازي تيم ها و هيئت شناي خوزستان به جنجال كشيده شد كه پس از بحث لفظي با داور بازي در جلسه كميته انضباطي 3 جلسه از همراهي باشگاه در رقابت هاي ليگ برتر محروم شدم .

مرداني افزود: طبق گفته هاي مسئولان سازمان ليگ بنده به دليل عدم گذراندن دوران محروميتم در حال حاضر نمي توانم براي فصل جديد با هيچ باشگاهي قرارداد منعقد كنم.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی به 3 جلسه محرومیت از حضور در مسابقات محکوم شدم و با توجه به اینکه در این جلسه حضور پیدا کردم به همین دلیل از تصمیم مسئولان سازمان لیگ متعجب شدم.

مرداني خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کردم اما بااین حال در صورتیکه مشکلم با رفتن مجدد به جلسه کمیته انضباطی برطرف حاظرم بار دیگر در این خصوص پاسخگو باشم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه محرومیتم مربوط به کمیته انضباطی می شود به همین دلیل باید این کمیته این موضوع را پیگیری می کند.

مردانی اظهار داشت: تنها چند تیم در رقابت های واترپلو قراردادهای خوبی به بازیکنان منعقد می کنند و با توجه به اینکه از 23 تیرماه بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر استارت می خورد و با توجه به اینکه فرصت زیادی تا آغاز این رقابت ها باقی نمانده است بایدهر چه زودتر تکلیفم مشخص شود تا بتوانم با یکی از باشگاهها قرارداد ثبت کنم.

وی گفت: با توجه به اینکه تاکنون وضعیتم مشخص نشده بلاتکلیفم و این در حالی است که تاکنون مسئولان در خصوص محرومیتم هیچ اطلاعی به من ندادند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار