در بازديد مديران و سردبيران فجر از موزه هنرهاي معاصر تهران به نقش صدا و سيما در انعكاس اخبار هنري و تبليغات آن اشاره شد.

به گزارش خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران؛سردبيران و مديران خبر ظهر امروز  از موزه هنرهاي معاصر تهران بازديد كردند.
بنابراين گزارش؛حسن نوفرستي مسئول برنامه هاي هنري موزه هنرهاي معاصر تهران در اين بازديد نكاتي را پيرامون نمايشگاه پاپ آرت و اپ كه در حال حاضر در موزه هنرهاي معاصر تهران است مطرح كرد.
نوفرستي گفت:در نمايشگاه پاپ آرت و اپ آرت موزه هنرهاي معاصر تهران نزديك به يكصد و پنجاه اثر به نمايش گذاشته شده است.
وي خاطرنشان كرد:در اين نمايشگاه در حقيقت سير تحول هنر پاپ آرت و اپ آرت به نمايش گذاشته شده است.
وي در ادامه اظهار داشت:در كنار نمايش اين آثار حدود سي اثر از هنرمندان مكزيك كه به مناسبت صدمين سال انقلاب مكزيك و دويستمين سال استقلال اين كشور به موزه هنرهاي معاصر تهران اهدا شده به نمايش گذاشته شده است.
وي اظهارداشت:نمايشگاههاي موزه هنرهاي معاصر تهران به صورت دوره اي برگزار مي‌شود و ادامه يافتن و در حقيقت تمديد اين نمايشگاهها بستگي به  استقبال مخاطبين دارد.
مسئول برنامه هاي هنري موزه هنرهاي معاصر تهران خاطرنشان كرد:هدف اصلي از برگزاري اين نوع نمايشگاهها به نوعي آموزش و نمايش تحولات صورت گرفته در زمينه هنرهاي مختلف در حوزه هنرهاي تجسمي است.
*صدا و سيما بيش از نيمي از تبليغات نسبت به نمايشگاهها را انجام مي دهد
وي در ادامه گفت:خوشبختانه تبليغات صدا و سيما در ارتباط با نمايشگاههاي موزه  هنرهاي معاصر تهران نقش تعيين كننده اي دارد.
وي اظهارداشت:تبليغات نمايشگاهي صداوسيما بيش از نيمي از اطلاع رساني را پيرامون نمايشگاههاي موزه هنرهاي معاصر تهران انجام مي دهد.
در ادامه اين بازديد،ربيعي نيز گفت:نمايشگاههايي كه در موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار مي شود جزء نمايشگاههاي كاملا تخصصي است و مخاطبين خاص خود را نيز به دنبال دارد.
وي گفت:پرداختن به اين نوع نمايشگاههاي موزه هنرهاي معاصر تهران مي‌تواند اطلاع رساني خوب براي مخاطبين نسبت به اين رويدادهاي تجسمي باشد.
وي گفت:نمايش اين آ‌ثار براي دانشجويان و پژوهشگران نيز مفيد فايده خواهد بود.
ربيعي اظهار داشت:نمايشگاههاي موزه هنرهاي معاصر تهران از اهميت ويژه اي برخوردار است و مي‌بايست اطلاع رساني مضاعفي نسبت به برنامه هاي هنري موزه صورت گيرد.
گفتني است؛نمايشگاه پاپ آرات و اپ آرت موزه هنرهاي معاصر تهران تا 17 مرداد در موزه هنرهاي معاصر تهران ادامه دارد./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار