اگر برنامه راهبردی سازمان با کندی پیش برود نشان دهنده ی آن است که رابطین آموزش و پژوهش وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران، در ابتدای این هم اندیشی رییس مرکز آموزش به ارائه گزارش کوتاهی در مورد ماموریتهای مرکز آموزش و پژوهش پرداخت و گفت: در امر آموزش نیازسنجی، برنامه ریزی آموزشی و نهایتا اثر بخشی آموزشها در ستور کار قرار دارد.
 آموزشهای حضوری، غیرحضوری و آموزشهای الکترونیکی نیز از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و ارزیابی اثربخشی دورهای آموزشی، مکانیزه کردن اخذ عملکرد استانها و راه اندازی بانک اطلاعاتی آموزش را از برنامه‌های جدید بخش آموزش دانست.
 
 انتشار نشریه الکترونیکی، تشکیل کارگروه تخصصی و پژوهشی با حضور اساتید علمی دانشگاهها، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی و راه اندازی بانک اطلاعات پژوهشی کارکنان برنامه‌های جدید این مرکز در امر پژوهش می‌باشد.
 
  بعد از ترسیم چشم انداز، بایستی ارزشهایی چون امانت‌داری، راستگویی، اخلاص، خدمت بدون منت و تکریم ارباب رجوع را که مبتنی بر حرکت سازمان است احصاء کرد.
 
 آموزش و پژوهش موجب راهنمایی سازمان در استفاده حداکثری از منابع مادی و نیروی انسانی، موجب برطرف کردن موانع، توسعه ذهن خلاق، ایجاد هم‌افزایی و در نهایت باعث تغییر و تحول و مدرن شدن سازمان می‌گردد.
 
در امر آموزش نیازسنجی، برنامه ریزی آموزشی و نهایتا اثر بخشی آموزشها در دستور کار قرار دارد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار