روستای ییلاقی و باصفای بیله درق از توابع دهستان آبگرم در موقعیت جغرافیائی ۰۳/۴۸ درجه طول جغرافیائی و ۱۱/۳۸ درجه عرض جغرافیایی در ارتفاع ۱۸۲۰ متر از سطح دریا در کف و دامنه‌های تپه‌های شمال و جنوب دهکده و در فاصله ۳ کیلومتری "شمال سرعین" قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل دره اي که دهکده در آن قرار گرفته است، حدود 200 متر پهنا و عمق آن تقريباً 100 متر از محلي که دره از جنوب به شمال پائين رفته مجدداً بالا آمده و چشمه هاي آب معدني در دامنه شمالي دره رو به جنوب و همچنين کف دره واقع شده است.

اين دهکده ييلاقي با آب و هواي مطبوع و دلپذير از جاذبه های توريستي منطقه سرعين است که به سبب برخورداري از مواهب طبيعي مانند آبهاي معدني جهت استعمال داخلي و خارجي، دره اي زيبا با درختان و چمنزارهاي پر از گل و گياه، کندوهاي عسل که در چمنزارها گسترانيده شده است، جلوه و جذابيت خاصي به اين دهکده بخشيده است. وجود محل هاي اقامتي، کافه ها و رستورانهائي با تخت ها و ميز و صندلي هاي چيده شده در زير برگهاي درختان بصورت چتري بزرگ و سايه باني طبيعي باعث استقبال گردشگران از جاذبه هاي اين روستا مي شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.