مسئولان ورزش نيروي زميني بايد با توجه به رسالت بزرگي كه بر دوش دارند جنگ نرم دشمن را خنثي كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  پانزدهمين همايش تجليل از پيشكسوتان، مسئولان و قهرمانان ورزش نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران صبح امروز با حضور احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش و مسئولان لشكري و كشوري در سالن شهيد مطهري ستاد فرماندهي نيروي زميني برگزار شد.

احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به دوران پس از فروپاشي شوروي سابق و ظهور پوشالين آمريكا بعنوان ابرقدرت منطقه گفت:آمريكا با تعريف نظم نوين جهاني و طرح جنگ ستارگان مي خواست وانمود كند كه در مقابل هر تهديدي ايستادگي مي كند و اگرچه اينها ساختگي بود،اما آنقدر اين عمليات خوب انجام شده بود كه مردم دنيا تا حدودي به اين باور رسيده بودند.

وي ادامه داد:پس از اين كه قدرت هاي شرقي رفتند و جهان اسلام بعنوان يك قدرت وارد عمل شد آمريكايي ها به فكر فرو رفتند و فارغ از راهبردهاي ژئوپولتيكي چشم به منابع انرژي بخصوص نفت دنيا دوختند و به اين بهانه حادثه 11 سپتامبر و جنگ عراق و افغانستان را رقم زدند.

فرمانده نيروي زميني ارتش اظهار داشت:آمريکا يي ها سپس چشم به ايران دوختند ،اما وقتي ديدند كه زمينه براي حمله به ايران مساعد نيست و ارتش و سپاه در اوج اقتدار و آمادگي و گوش به فرمان رهبري است و مردم را هم پشتيبان ولايت ديدند راهبرد خود را تغيير دادند و به جنگ نرم روآوردند و اعتقادات جوانان را هدف گرفته و به توسعه و ترويج فساد و بي بند و باري و مواد مخدر پرداختند.

وي با تشكر و تقدير از تلاش هاي مدير تربيت بدني نيروي زميني و همچنين حمايت هاي مجدآرا تصريح كرد: بايد مسئولان با توسل به سلاح ورزش و توجه به تقويت بنيه اعتقادي و بصيرت افزايي براي پيروزي در برابر جنگ نرم دشمن آماده باشند و بدانند كه رسالت بزرگي برعهده آنان قرار دارد.

گفتني است، اين مراسم با حضور مرتضي حسن پور مدير تربيت بدني نيروي زميني ارتش، رييس تربيت بدني نيرو هاي مسلح ، رييس تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران و جمعي از مسئولان ورزش برگزار شد و با اهداي لوح يادبود و جوايزي از پيشكسوتان، مسئولان و قهرمانان نيروي زميني تجليل به عمل آمد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار