نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به بخش صنعت و گردشگری خلخال راهكار حل بخشی از مشكلات این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل/ جلیل جعفری بنه امروز در جلسه كمیته برنامه ریزی خلخال با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی افزود: اولویت های تخصیص اعتبارات امسال باید برای ایجاد زیر ساخت های لازم برای تولید ملی و رفع بیكاری گسترده در منطقه باشد.

وی گفت: شهرستان خلخال زمینه لازم را برای سرمایه گذاری در زمینه توسعه گردشگری و اكوتوریسم را دارد و سرمایه گذاری در این بخش و ایجاد زیر ساخت های لازم برای جلب توجه سرمایه گذاران در این زمینه توسعه این شهرستان را از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و رفع معضل بیكاری به دنبال دارد.

جعفری بنه  افزود: اعتبارات استانی امسال خلخال كافی نبوده و جوابگوی نیاز طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان با توجه به وسعت طرح های عمرانی و محرومیت منطقه نیست.

وی گفت: در ظاهر امر اعتبارات شهرستان خلخال امسال نسبت به پارسال افزایش یافته و 110 میلیارد ریال اعتبارات استانی پارسال به 155 میلیارد ریال در سال 91 ارتقا پیدا كرده است./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.