علاقه مندان براي شركت در همايش سراسري خانواده مسلمان ايراني در كردستان تا پايان مرداد فرصت دارند آثار خود را ارسال كنند.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، اين همايش در چهار محور با عنوان جايگاه و نقش خانواده سالم ، سرزنده  و  با نشاط  در پيشرفت فرهنگ کشور ،  نقش زنان مومن و فهيم در شکل‌گيري خانواده نمونه و با نشاط ، علل و ريشه‌هاي خانواده ستيزي در دنياي غرب و راهکارها و موانع ازدواج ساده با الهام از حضرت علي (ع)و فاطمه زهرا (س) برگزار مي‌شود.
دبير همايش گفت : شركت كنندگان مي توانند آثار خود را به دبيرخانه همايش واقع  در  اداره  کل تبليغات  اسلامي  کردستان  و يا  از  طريق ايميل Kd.khanevadeh@yahoo.com ارسال کنند.
ربيعي افزود : در راستاي برگزاري اين همايش 2 هزار پوستر فراخوان در سطح ادارات، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشي و ساير نهادهاي کشور توزيع شده است.
همايش  سراسري  خانواده  مسلمان  ايراني با همکاري جمعيت بانوان فرهيخته  اداره  کل  تبليغات اسلامي استان کردستان برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به نحوه تدوين و ارسال مقاله ها  گفت : رعايت ساختار علمي در نگارش  مقاله ،  تهيه پرينت مقالات در 2 نسخه و همراه با لوح فشرده تايپ شده در محيط نرم افزاري word  و ارسال مشخصات به همراه اسکن عکس شرکت کننده در قالب لوح فشرده نحوه تدوين مقالات ارسالي از سوي شرکت کنندگان است.
شرکت کنندگان  براي  دريافت  اطلاعات  بيشتر  مي توانند  به  وبلاگ  همايش  به  نشاني
www.kd-khanevadeh.blogfa.com  مراجعه كنند./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.