دبير كل جبهه حاميان ولايت گفت: گرايش مردم به اصولگرايان در چند سال اخير نشان از تقويت اين جريان داشته است لذا اصولگرايي نه تنها افول نكرده بلكه به واسطه حمايت‌هاي مردم روز به روز تقويت مي‌شود.

دلاور صيامي دبير كل جبهه حاميان ولايت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واكنش به تحليل يكي از روزنامه‌هاي كشور مبني بر افولگرا خواندن اصولگرايان، اظهار داشت: اصولگرايي بنا بر تعبير رهبر معظم انقلاب يك فرهنگ است و ما بايد اصولگرايي را فراتر از يك حزب و تشكيلات ببينيم.

صيامي ادامه داد:‌  گرايش مردم به اصولگرايان در چند سال اخير نشان از تقويت اين جريان دارد و نه تنها اصولگرايي افول نكرده بلكه به واسطه حمايت‌هاي مردم روز به روز تقويت مي‌شود.

دبير كل جبهه حاميان ولايت با اشاره به  جدال‌هاي سياسي در مجلس ششم و شوراي شهر اول، گفت: مردم در اين دو دوره جنگ و جدال سياسي را ديدند و تشخيص دادند كه جريان اصولگرايي بدنبال چنين اهدافي نيست.

صيامي افزود: افول‌گرا خواندن اصولگرايان ظلم بزرگي در حق اين جريان است و اين شعار را افراد وابسته به بيگانگان،‌ فتنه گران و انحرافيون سر مي‌دهند.

وي تاكيد كرد: رسانه‌هاي بيگانه و فتنه‌گران قصد القاي عدم وحدت اصولگرايان را دارند و جريان انحرافي نيز در اين زمينه فعاليت دارد.

صيامي با اشاره به اينكه روزنامه‌اي كه چنين مطالبي را عنوان كرده گوش به فرمان جريان انحرافي است، گفت: جريان انحرافي و شاخه‌هاي آن در اين روزنامه مستقر هستند و بايد اين افراد در مطالب خود بازبيني كنند.

دبير كل جبهه حاميان ولايت با اشاره به نقش موثر اصولگرايان در خنثي سازي فتنه 88 گفت:‌ جريان فتنه مورد حمايت خارجي‌ها بود و آنان اين جريان را از همه لحاظ تغذيه مي‌کردند اما جريان اصولگرايي در اين برهه دست به روشن‌گري زد و مردم نيز متوجه حقايق پشت پرده‌هاي جريان فتنه شدند.

صيامي ادامه داد:‌ فتنه 88 را يك نعمت الهي مي‌دانيم چرا كه اگر اين فتنه اتفاق نمي‌افتاد چهره اصلي بسياري از افرادي كه خود را انقلابي نشان مي‌دادند مشخص نمي‌شد.

دبير كل جبهه حاميان ولايت خاطر نشان كرد: اصولگرايان در روشن‌كردن افكار عمومي نقش اول را داشتند و نيروهاي امنيتي هم نشان دادند كه براي حفظ نظام محكم ايستاده‌اند. /س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار