جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروزه هر گونه معادلات سياسي و اقتصادي جهان بدون حضور ايران معنايي ندارد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده کل سپاه در چهارمين جشنواره جوان سرباز که به همت ستاد کل نيروهاي مسلح در سالن ورزشي امام علي(ع) واقع در ستاد فرماندهي کل سپاه پاسداران برگزار شد، ضمن اشاره به جنگ تحميلي و همکاري شوروي و آمريکا علي‌رغم اختلافشان در کمک به صدام جهت حمله به ايران، گفت: در عملياتي مانند عمليات فتح‌المبين ما مصمم بوديم تا مناطق اشغالي را آزاد کنيم لذا نقش جوانان در اين آزادسازي به راستي نمايان بود.

وي افزود: در سال 61 بر اثر وقوع انفجار مين‌ها شاهد پرواز جوانان به آسمان ها بوديم و اين نهايت ظلم و استکبار است که عليه ملت ايران تدارک ديده‌ بودند.

سردار سلامي با بيان اين مطلب که جنگ با تحميل اراده سياسي بر ملت ايران پايان پذير است، گفت: پس از آنکه مقام معظم رهبري همانند خورشيدي عالم‌تاب در جهان اسلام، رهبري انقلاب را برعهده گرفتند، دشمنان تلاش کردند ما را در حصر اقتصادي قرار دهند و جلوي پيشرفت ما را بگيرند.

وي همچنين ادامه داد:‌ امروز جوانان غيور انقلاب اسلامي با عبور از فناوريهاي نوين موازنه قدرت را به نفع اسلام و ايران برقرار مي‌کنند و الهام‌هاي ناشي از مقاومت ملت ايران از مرزها گذشته است لذا هر گونه معادلات سياسي و اقتصادي جهان بدون حضور ايران معنايي ندارد.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکيد بر اينکه استکبار در حال سقوط است، ادامه داد: امروز همه جا عطر آزادي و استقلال ملت ايران به مشام مي‌رسد و جوانان ايثارگر با عبور از تونل سخت مقاومت موفقيت‌هاي پي در پي را براي ما رقم زده‌اند.

وي خاطر نشان کرد: اين امانت گرانبهاي انقلاب اسلامي در دستان ‌شماست(جوانان) و اميدواريم و مطمئنيم که شما عزيزان، مقام معظم رهبري و نظام را براي هميشه همراهي مي‌کنيد و بايد بدانيد که مسير سختي را براي پيروزي پيش رو داريم که به اميد خدا اين پيروزي نهايي نصيب ملت بزرگوار ايران خواهد شد./س3



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار