پرونده باند سارقان خودرو در کرمانشاه روز گذشته با دستگیری اعضای باند متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با اطلاع از فعالیت اعضای یک باند سارقان داخل خودرو موضوع را جهت رسیدگی در دستور کار خود قرار دادند.
پس از مدتی کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده و فعال شدن گشت های انتظامی سرانجام یکی از اعضای باند شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی از متهم وی به 20 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کرد.
با راهنمایی های متهم مخفی گاه دیگر اعضای باند نیز شناسایی و دستگیر شدند.
با اعتراف متهمان به جرم خود این افراد با قرار قانونی روانه زندان شدند لازم به ذکر است این افراد پس از سرقت لوازم داخل خودرو آنها را به دو مال خر می فروختند که تلاش برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

*سرقت برای تامین هزینه اعتیاد
در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان اصفهان مبنی بر سرقت خودروهای پراید در سطح شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
با بررسی صحنه های جرم و به دست آمدن سر نخ های اولیه ماموران هویت سارقی به نام غلام را شناسایی و وی را به عنوان اولین مظنون دستگیر کردند.
در بازجویی از این فرد وی که منکر هر گونه عمل مجرمانه بود در نهایت در بازجویی های فنی پلیس به سرقت خودروهای پراید اعتراف کرد.
وی که انگیزه خود از سرقت را تامین هزینه های اعتیاد خود می دانست به 14 فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.
این سارقان پس از سرقت خودروها با اوراق کردن اجزای آن اقدام به فروش اقلام به چند مال خر می کرد.
تاکنون شش تن از مالباختگان شناسایی شدند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار